2

جمعی از رزمندگان بسیجی دوران جنگ در اعتراض به عدم دریافت حقوق در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

  • کد خبر : 6953
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۸:۵۷

افق:جمعی از رزمندگان بسیجی دوران جنگ در اعتراض به عدم دریافت حقوق در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. حدود ۱۵۰ رزمنده بسیجی کرمانشاهی صبح امروز پیش از آغاز جلسه علنی مجلس مقابل درب مجلس تجمع کردند. یکی از این بسیجیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سال هشتاد و پنج ۱۷۱ نفر از […]

افق:جمعی از رزمندگان بسیجی دوران جنگ در اعتراض به عدم دریافت حقوق در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

حدود ۱۵۰ رزمنده بسیجی کرمانشاهی صبح امروز پیش از آغاز جلسه علنی مجلس مقابل درب مجلس تجمع کردند.

یکی از این بسیجیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سال هشتاد و پنج ۱۷۱ نفر از نمایندگان مجلس طی نامه ای به رئیس جمهور درخواست حقوق حداقل یک کارمند ساده را برای ما داشتند و رئیس جمهور نیز با آن موافقت کرد اما از آن تاریخ به جای پرداخت حقوق سالی یک بار مبلغ کمی به ما داده می شود.

وی افزود: این در حالی است که در برنامه پنجم توسعه مصوب شد بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس که سابقه بیش از یک سال در جبهه را دارند مستمری و دفترچه خدمات درمانی نیروهای مسلح دریافت کنند اما هنوز دولت این مستمری را برقرار نکرده است.

این بسیجی گفت: درخواست ما از نمایندگان رئیس جمهور اجرای قانون است.

وی گفت : به نمایندگی از سایر بسیجیان کرمانشاهی حاضر در مقابل مجلس می گویم تا مشکل ما حل نشود از اینجا تکان نخواهیم خورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. رزمندگان و فاتحان دیروز و فراموش شدگان امروز خسته نباشید اگر به ما جانبازان زیر ۲۵ درصد که مشکلمان شبیه شماست اعلام میکردین ما هم به جمع شما می پیوستیم چرا که سپاه نیز از سال ۸۵ مبلغ کمی بابت کمک معشیت مثل شما به ما پرداخت میکند وما منتظر قانونی شدن این حقوق از طرف دولت مردان هستیم با مکاتبات فراوان با نمایندگان مجلس و مقام معظم رهبری هنوز به نتیجه قانونی نرسیدیم ودر برنامه توسعه پنجم در ماده ۴۸ اجرای پرداخت حقوق برای جانبازان زیر ۲۵درصد دقیقا مشخص نکرده است که در کجای این ماده قرار دارند که اقای لاریجانی در اعتراض نماینده محترم کهکیلویه وبواحمر فرمودن که ایثارگران و رزمندگان و جانبازان در تبصره –ی و ک ماده ۴۸ قرار گرفتند لذا تاکنون نیز هیچ ترتیبی و دستوری و نشتی جهت اجرای این قانون صادر ودیده نشده است لذا ما جانبازان ۱۰ تا ۲۴ درصد جنگ تحمیلی خواستار قانونی شدن حقوقمان از طرف سپاه هستیم و امیدواریم که فرمایش امام را به با فراموشی نسپارید که فرمودند نگذارید این پیشکسوتان جنگ در گیر و دار زندگی بماند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر