1

اعتراض مردم مارسی برای قتل های باندهای تبهکار

  • کد خبر : 69768
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۱

ردم مارسی خواستار پایان دادن به قتل های باندهای تبهکار هستند.

به گزارش افق در پی ادامه تسویه حساب های خونین بین گروه های جنایتکار در مارسی، مردم این شهر خواستار پایان دادن به این بحران امنیتی هستند.

شهر مارسی شاهد چهارمین تسویه حساب بین باندهای جنایتکار در عرض ۱۵ روز بود. جسد یک مرد سوخته شده که آثار شلیک گلوله در سر وی دیده می شد، در خودوریی در این شهر کشف شد.

گزارشگر این شبکه گفت: وقتی آتش نشانان برای خاموش کردن یک خوروی در حال سوختن در شمال مارسی وارد عمل شدند، جسدی را در داخل خودرو کشف کردند.

مردی از ادامه این وضع ابراز نگرانی کرد. گزارشگر گفت: قتل در محل دیگری رخ داده بود و خودرو پس از انتقال به این منطقه برای به تاخیر انداختن شناسایی هویت مقتول و به روش معمول در تسویه حساب های باند های جنایتکار به آتش کشیده شده است.

این چهارمین قتل در یک هفته بوده است. گارو اُوسِپیان شهردار مناطق ۱۳ و ۱۴ مارسی بر ضرورت پایان دادن به این جنایات تاکید کرد. گزارشگر ادامه داد: این تسویه حساب جدید در حالی رخ داد که دویست نیروی تقویتی متشکل از نیروهای ژاندارم و پلیس برای تامین امنیت و مبارزه با قاچاق به این منطقه منتقل شده اند.

“پیر – ماری بورنیکل” از مقامات امنیتی مارسی گفت: متاسفانه همواره مارسی شاهد تسویه حساب ها بین باندهای تبهکار بوده است. اما نمی توان نسبت به این حوادث بی تفاوت بود.

تلاش ما کاهش حوادثی از این دست است. گزارشگر افزود: ۲۴ نفر در جریان تسویه حساب های مختلف در شهر مارسی در سال پیش کشته شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=69768

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]