1

پرداخت مرحله چهارم مطالبات بازنشستگان

  • کد خبر : 69792
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از پرداخت مرحله چهارم مطالبات بازنشستگان خبر داد.

ایراندخت عطاریان گفت: فردا، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به حساب بانکی ۷۳۰ هزار بازنشسته مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری واریز می شود.

وی افزود: با پرداخت این مطالبات، کل مبلغ دریافتی هر یک از بازنشستگان مشمول این قانون به ۸۲۰ هزار تومان می رسد.

عطاریان گفت: هماهنگی های لازم با بانک عامل به عمل آمده است و بازنشستگان مشمول قانون فوق می توانند از صبح روز دوشنبه با مراجعه به بانک عامل، برای برداشت مطالبات خود اقدام کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: تاکنون با پرداختهای صورت گرفته، مطالبات بیش از یکصد هزار بازنشسته کاملاً تسویه شده است و با پرداخت این مرحله نیز مطالبات تعدادی دیگری از بازنشستگان به طور کامل تسویه می شود.

عطاریان گفت: صندوق بازنشستگی کشوری تلاش می کند به محض تأمین منابع مالی حاصل از فروش سهام شرکت های دولتی در بورس، باقیمانده مطالبات بازنشستگان را پرداخت کند.

مدیرعامل سازمان صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح ملی بیمه تأمین درمان برای بازنشستگان کشوری گفت: با حمایت دولت و اختصاص صد میلیارد تومان اعتبار، بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار بازنشسته از خدمات و مزایای طلایی بستری برخوردار شدند.

عطاریان افزود: در بیمه طلایی درمان، بازنشستگان کشوری بدون پرداخت وجه و طی کردن مراحل اداری به راحتی در بیمارستانها و مراکز درمانی طرف قرارداد پذیرش می شوند.

وی با اشاره به اینکه اجرای بیمه طلایی درمان در سال ۹۲ ادامه خواهد داشت، گفت: با برنامه ریزیهای صورت گرفته قرار است در سه ماه نخست سال آینده ، همه بازنشستگان کشوری همچون گذشته از خدمات درمانی بیمه طلایی بهره مند شوند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره ارائه خدمات بیمه طلایی به افراد تحت تکفل بازنشستگان در سال آینده گفت: با توجه به اجرای موفقیت آمیز بیمه طلایی و آثار مثبت این طرح در بهبود وضع درمانی بازنشستگان، قرار است صندوق بازنشستگی در مرحله دوم اجرای طرح که از سه ماهه دوم سال ۹۲ آغاز می شود، پوشش این خدمت جدید را به افراد تحت تکفل بازنشستگان نیز تعمیم دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=69792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر