3

رژیم‌های آمریکا و غرب برای انحراف انقلاب مردم‌ها به هر توطئه‌ای دست خواهند زد

  • کد خبر : 7037
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۵

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و افزود: این طرح که با اراده رئیس جمهور آغاز و با وجود پیش بینی انفجار قیمت‌ها با پیگیری و نظارت مستمر دولت، این اقدام به کام مردم شیرین شد اما اکنون احساس […]

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و افزود: این طرح که با اراده رئیس جمهور آغاز و با وجود پیش بینی انفجار قیمت‌ها با پیگیری و نظارت مستمر دولت، این اقدام به کام مردم شیرین شد اما اکنون احساس می‌شود از نظارت‌ها کاسته شده است و تولید کنندگان و توزیع کنندگان ، افسار گسیخته به افزایش قیمت‌ها مبادرت می‌ورزند و نتیجه کاستن نظارت‌ها افزایش فشار بر مردم است که سزاوار آن نیستند.

وی تاکید کرد: دولت در بحث قیمت انرژی به خصوص برای کشاروزان و مردم استان‌های گرمسیر باید تجدید نظر کند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک اندیشه و راهبرد ضد استعماری و نهضت بازگشت به خویشتن اسلامی و در حال توسعه است، گفت: اینک انقلاب اسلامی در تونس، مصر رژیم‌های مستبد را سرنگون و به دنبال طرح نویی است و در لیبی و یمن در حال به زانو درآوردن نظام‌های سفاک است و جنبش‌های مردمی کشورهای دیگر خبر از انفجار عظیمی می‌دهد که امام راحل نوید آن را در سال۴۶ دادند.

وی ادامه داد: رژیم‌های آمریکا و غرب برای انحراف انقلاب مردم‌ها به هر توطئه‌ای دست خواهند زد، اما انقلابیون جهان اسلام پوزه ابرقدرت‌ها و هر وابسته‌ای را به خاک خواهند کشید و همراه آنها به پای میز مذاکره نخواهد نشست.

حسینیان گفت: البته ابرقدرت‌ها انتقام شکست خود را در مقابل نهضت بیداری از جمهوری اسلامی ایران خواهند گرفت و به احتمال زیاد تحریم‌ها را تشدید خواهند کرد و مسئله حقوق بشر را به عنوان ابزاری سیاسی وسیله‌ای برای بد نام کردن جمهوری اسلامی به کار خواهند برد و عناصر ضدانقلاب را برای ناپایداری و بی‌ثبات نشان دادن ایران تحریک خواهند کرد و در جهت یاس نیروهای وفادار تلاش خواهند کرد تا نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند.

حسینیان در ادامه بر وحدت مسئولان تاکید کرد و گفت: اختلاف روش‌ها و منش‌ها امری معمولی است و مسئولان باید از رفتار و گفتار تنش‌زا پرهیز کنند.

وی افزود: در این شرایط حساس نمایندگان مجلس به خصوص هیئت رییسه باید طوری برنامه ریزی کنند تا از مباحثی که موجب دلسردی مردم می شود خودداری و وزانت مجلس را حفظ و در روند قانونگذاری تجدید نظر کنیم تا از مصوبات سست و روزمره خودداری شود.

حسینیان گفت: باید برای سال باقیمانده مجلس هشتم و دوره‌های بعدی مجلس و کارآمدی آن ،طرحی نو و استراتژیک ارائه کرد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری با پیش‌بینی توطئه دشمن ، امسال را سال جهاد اقتصادی نام نهادند، تاکید کرد: دولت و مجلس باید با تشکیل کمیته‌های مشترک و تخصصی به بررسی موانع تولید و تعریف تعرفه‌ها برای حمایت از تولیدات کشاروزی و صنعتی و تزریق نقدینگی در بنگاه‌های اقتصادی و هدایت نقدینگی از طریق سهام بورس بپردازند.

وی در ادامه از رییس قوه قضاییه به دلیل ایستادگی در مقابله با اعزام گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل تقدیر کرد و گفت: قوه قضاییه باید نهادهای مردم‌نهاد حقوق بشر را مورد حمایت قرار دهد و اطلاعات به موقع در دسترس آنها قرار گیرد و معاونت بین‌المللی قوه قضاییه را تقویت کند و علاوه بر اطلاع‌ رسانی به موقع به موضع تهاجمی دست زند و موارد نادیده گرفتن حقوق بشر در غرب و به خصوص آمریکا را جمع‌آوری کند و آنها را به چالش بکشاند.

حسینیان وحدت مسئولان به خصوص سران سه قوه را امری ضروری دانست و گفت: اختلاف روش‌ها و منش‌ها امری معمولی است و اینک که در جایگاه رفیع مسئولیت ها قرار گرفته‌اند باید وحدت استراتژیک را حفظ و از رفتار و گفتار تنش‌زا پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه کینه‌های منافقانه ، امروز چهره گشوده‌اند، افزود: نعره‌های مستانه حق ستیزان اصولگرایان را بر انتخابشان سرزنش می‌کنند، در حالی‌که اصولگرایان باید بدانند هیچ شکی در انتخاب صحیح‌شان وجود ندارد و باید کسانی شرمنده باشند که با سران ابرقدرت‌ها همصدا شده‌اند و در جبهه دشمن، منافقان و توده‌ای‌ها ، آتش فتنه را شعله ور و جبهه حق را تضعیف کردند

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]