2

بهشت گمشده ؟

  • کد خبر : 70454
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱

همیشه ذوق پرواز در انسان وجود داشته است دیدن معابر، خیابانها، محلات و آسمان خراشها لذت خاص خود را دارد.

مشاهده شهر از بلندی در روز یک جلوه و در شب هم شکوه خاص خود را دارد یکی از جاذبه هایی که در کلان شهر تهران برای بسیاری از افراد ناشناخته مانده پارک جنگلی کوهسار است این پارک در دامنه رشته کوه البرز در شمال غربی شهر تهران در منطقه ۵ واقع شده است.

این بوستان جنگلی از رودخانه کن در غرب آغاز و تا رودخانه فرحزاد در شرق ادامه می‌یابد و از شمالبه ارتفاعات توچال و از جنوب به بلوار حصارک منتهی می شود.

شکوه و جلال، منظره دلفریب، آفتاب طلایی و درخشان نیمروز فروردین، عطر دلاویز گل و سبزه، آسمان صاف و بدون گرد و غبار حالتی بدیعف رویایی و افسانه وار به این ناحیه بهشتی بخشده است.

این پارک با وزش ملایم و دائمی باد محل مناسبی برای وزشهای هوایی نظیر گلایدر، پرتاب بومرنگ، کایتا سواری و تست چتر نجات است یکی از دوستداران طبیعت کوهسار از چشم انداز زیبای دره کن و فرحزاد در روز و خود نمایی برج میلاد در شب سخن می گوید.

یک جوان طبیعت کوهسار را محلی برایپیاده روی و موتورسواری توصیف می‌کند .

بوستان جنگلی کوهسار از قابلیت های بالای زیست محیطی و تفریحی برخودردار است و به عنوانریه تنفسی شهر تهران شناخته می‌شود دسترسی آسان، نردیکی و بزرگی پارک از جمله مزیت های این پارک جنگلی است و کوهسار در آینده نزدیک مجموعه بی نظیر از باشگاه سوارکاری، شهربازی و سید تفریحی ماهی، زمین های بازی کودکان و زمین های تنیس و بدمینتون و تلکابین خواهد داشت و همچنین این بوستان در تمام ایام سال به خصوص نوروز نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند.

مشرق

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=70454

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]