1

حماسه اقتصادی را می‌توان از طریق اقتصاد مقاومتی ایجاد کرد

  • کد خبر : 70664
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۴

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان این که وحدت کلمه، کلید خلق حماسه سیاسی است گفت: حماسه اقتصادی را می‌توان از طریق اقتصاد مقاومتی ایجاد کرد و هم‌چنین از طریق حضور گسترده در انتخابات می‌توان حماسه سیاسی را به وجود آورد.

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: با توجه به فراز و نشیب‌های سال گذشته در امر تولید و اقتصاد، مقام معظم رهبری با درایت سال جاری را به نام سال «حماسه اقتصادی» نامگذاری کردند و از طرف دیگر به دلیل پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و به دنبال آن حضور گسترده مردم، «حماسه سیاسی» را نامگذاری کردند.

او ادامه داد: حماسه زمانی رخ می‌دهد که کاری فوق‌العاده انجام شود. کاری که هیچ‌گاه انتظار آن نمی‌رود. طبیعتا ما در عرصه داخلی و خارجی نیازمند حرکتی هستیم که بتوان از آن به نام «حماسه» یاد کرد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس تاکید کرد: «حماسه در بعد اقتصادی» زمانی رخ می‌دهد که شاهد تغییری در وضعیت اقتصادی مردم باشیم، نه اینکه تنها کارهای عادی روزمره انجام شود.

مصری، حضور گسترده مردم در انتخابات را مصداق بارز «حماسه سیاسی» عنوان و اظهار کرد: طبیعتا این حضور گسترده می‌تواند بر عرصه سیاست خارجی و مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ تاثیرگذار باشد. درواقع حماسه سیاسی بر حماسه اقتصادی تاثیر می‌گذارد.

وی افزود: حماسه سیاسی در انتخابات می‌تواند این موضوع را به غرب دیکته کند که تا چهار سال آینده محوریت قوه مجریه در دست فردی با ویژگی‌ها و خصوصیاتی است که آینده مذاکرات را رقم می‌زند.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم با تاکید بر این که نمود و تجلی حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی را مردم می‌توانند نشان دهند، گفت: قطعا وحدت کلمه و توجه همگان به یک هدف و مسیر می‌تواند حماسه سیاسی را رقم زند. چرا که ممکن است مسیرهای متعدد کشور را دچار مشکل کند که اگر همه با هم در یک هدف و مسیر انتخاب شده حرکت کنیم، می‌توانیم حماسه‌ای را خلق کنیم.

مصری تاکید کرد: در همین راستا اگر همه با هم و با قدرت یک فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم، حماسه‌ای را خلق خواهیم کرد که به دنبال آن غرب برای مذاکرات نیز راهش را انتخاب خواهد کرد.

وی در پایان گفت: برای خلق حماسه اقتصادی نیز باید هم‌چنان به بیانات مقام معظم رهبری در سال ۹۱ یعنی «تولید، کار و سرمایه ایرانی» و هم‌چنین «اقتصاد مقاومتی» توجه کرد تا بتوان حماسه اقتصادی را خلق کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=70664

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر