2

مایک مولن:لازم است روابط خود را از طریق استراتژی اعتماد متقابل بهبود بخشیم

  • کد خبر : 7070
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۲

مایک مولن، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در نوشتار خود آورده است: ژنرال چن بینگ، رییس ستاد مشترک ارتش چین و من در نظر داریم مذاکرات، مانورها و تبادل نیروی بیشتری در آینده داشته باشیم. ما هر دو بر این باور هستیم که نسل جوان‌تر، افسران‌ نظامی آماده لازم را برای افزایش ارتباط‌های فیمابین دارند […]

مایک مولن، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در نوشتار خود آورده است: ژنرال چن بینگ، رییس ستاد مشترک ارتش چین و من در نظر داریم مذاکرات، مانورها و تبادل نیروی بیشتری در آینده داشته باشیم. ما هر دو بر این باور هستیم که نسل جوان‌تر، افسران‌ نظامی آماده لازم را برای افزایش ارتباط‌های فیمابین دارند و اعتماد متقابل می‌تواند با توجه به این نیروهای جوان بیش از پیش افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس،این افسر نظامی ارتش آمریکا اعلام کرد: روابط چین و این کشور باید بر پایه‌ مذاکرات صریح و رودررو باشد و باید از هرگونه اقدام شبه‌آمیز جلوگیری شود.

وی افزود: چین و آمریکا در زمینه‌های مختلف منافع مشترک بسیاری دارند با این حال مسائلی وجود دارد که ما در خصوص آن اختلاف نظر داریم.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در مقاله خود در نشریه نیویورک‌تایمز نوشت: در نتیجه لازم است روابط خود را از طریق استراتژی اعتماد متقابل بهبود بخشیم. ما باید به مذاکرات ادامه دهیم، برگزاری مذاکرات یک مساله حیاتی است.

مولن خاطرنشان کرد: سوءتفاهم‌ها در روابط نظامی واشنگتن و پکن می‌تواند از طریق گفتگو و مذاکره رودررو حل و فصل شود. زمانی که آنها چیزی را که ما انجام می‌دهیم نمی‌پسندند، روابط را قطع می‌کنند (در حالی که) این کار الگوی مناسبی نیست. اعتماد واقعی باید نهایتا در مقطع بخصوصی آغاز شود.

اوایل ماه میلادی جاری مولن برای انجام مذاکرات به چین رفت. این سفر نخستین بازدید یک رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا از چین از سال ۲۰۰۷ تاکنون به شمار می‌آید. سفر مولن در حالی صورت گرفت که مناقشات دریای جنوب چین وارد فصل جدیدی شده است.

مایک مولن ضمن تاکید بر روابط نظامی با هند، تاکید داشت: این روابط برای واشنگتن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این فرمانده ارشد آمریکایی اعلام کرد: روابط میان دو کشور در حال حاضر در شرایط مطلوبی به سر می‌برد. روابط نظامی میان هند و آمریکا روز به روز محکم و محکم‌تر می‌شود و در حقیقت این روابط در حال حاضر در شرایط خوبی است. به طور قطع چند سال پیش زمانی که من به عنوان رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا انتخاب شدم، روابط میان هند و آمریکا در این حد نبود؛ اما با گذشت زمان این روابط به شدت بهبود یافته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7070

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر