2

بازیگر گودزیلای اصلی در نسخه اصلی دلهره آور هم بازی می‌کند

  • کد خبر : 71423
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۹

«آکیرا تاکارادا» بازیگر ژاپنی نسخه اصلی اکشن و دلهره‌آور و علمی‌تخیلی «گودزیلا» در نسخه جدید و احیا شده این فیلم انگلیسی‌زبان بازی می‌کند.

خبرگزاری فارس: بازیگر گودزیلای اصلی در نسخه جدید هم بازی می‌کند

گارت ادواردز کارگردان «گودزیلا»ی جدید سینما، با انتشار عکسی از خودش و «آکیرا تاکارادا»، خبر حضور وی را در این فیلم اعلام کرد.

تاکارادا بازیگر کهنسال ژاپنی حدود ۶۰ سال قبل، اولین نقش سینمایی خود را در نسخه اصلی ژاپنی‌زبان «گودزیلا» بازی کرد. این فیلم سال ۱۹۵۴ روی پرده سینماهای ژاپن رفت.

خبر حضور این بازیگر ژاپنی زبان در نسخه جدید و احیا شده «گودزیلا» در شرایطی اعلام می‌شود که هنوز معلوم نیست وی در آن چه نقشی دارد.

منابع نزدیک به این فیلم گفته‌اند وی حضوری کوتاه در قصه «گودزیلا»ی تازه دارد و به عنوان بازیگر مهمان، نقشی کوتاه و افتخاری بازی خواهد کرد.

تاکارادا در نسخه اصلی «گودزیلا» در نقش یک غواص ماهر بازی کرد که اطلاعات زیادی درباره هیولای خشمگین قصه فیلم جمع‌آوری می‌کند.

وی این نقش را در چند قسمت بعدی مجموعه فیلم ژاپنی زبان «گودزیلا» هم بازی کرد، اما بعید به نظر می‌رسد وی همین نقش را در «گودزیلا»ی جدید و انگلیسی زبان سینما هم بازی کند.

گارت ادواردز گفته «گودزیلا»ی او برای نمایش عمومی در شانزدهم ماه مه سال ۲۰۱۴ آماده خواهد شد. این فیلم قرار است تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله‌دار سینمایی شود.

ژولیت بینوش فرانسوی‌تبار و کن واتانابه ژاپنی‌تبار در کنار آرون تیلور جانسن، الیزابت اولسن و برایان کرانستن بازیگران اصلی نسخه تازه «گودزیلا» هستند.

قصه نسخه تازه این فیلم دلهره‌آور و اکشن درباره هیولایی خطرناک به نام گودزیلا است که بر اثر تشعشعات اتمی و رادیو اکتیو، از دل اقیانوس سر بیرون می‌آورد و زندگی مردم عادی را در معرض خطر و تهدید قرار می‌دهد.

دیوید کالاهام و مکس بارنستین نویسندگان فیلم‌نامه هستند. این فیلم محصول مشترک شرکت فیلم‌سازی لجندری پیکچرز و شرکت فیلم‌سازی ژاپنی توهو (تهیه کننده نسخه اصلی گودزیلا) است.

صنعت سینمای آمریکا قبل از این در سال ۱۹۹۸ نسخه‌ای انگلیسی‌زبان از «گودزیلا» را به کارگردانی رولند آمریچ تهیه کرد، اما این فیلم نتوانست موفقیت زیادی در جدول گیشه نمایش سینماهای جهان کسب کند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=71423

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر