4

واریز یارانه نقدی مرحله آینده به حساب «آتیه» کودکان و نوجوانان تحت حضانت بهزیستی

  • کد خبر : 7164
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳

سرپرست سازمان بهزیستی کشور برای چندمین‌بار وعده داد که یارانه نقدی کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و مجهول‌الهویه تحت پوشش این سازمان از نوبت بعدی واریز یارانه‌ها، به حساب آتیه آنها واریز شود. احمد اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار«اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی در قالب طرح آتیه، یارانه نقدی افرادی […]

سرپرست سازمان بهزیستی کشور برای چندمین‌بار وعده داد که یارانه نقدی کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و مجهول‌الهویه تحت پوشش این سازمان از نوبت بعدی واریز یارانه‌ها، به حساب آتیه آنها واریز شود.

احمد اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار«اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی در قالب طرح آتیه، یارانه نقدی افرادی که حضانت آنها را بر عهده دارد در حساب بانکی به نام این افراد ذخیره می‌کند، افزود: موجودی حساب آتیه تا سن ۱۸ سالگی قابل برداشت نیست و پس از این سن، مددجو می‌تواند از پس‌انداز خود استفاده کند.

اسفندیاری با اعلام اینکه حساب‌های بانکی طرح آتیه برای کلیه کودکان و نوجوانان تحت حضانت بهزیستی افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: لیست حساب‌های بانکی این افراد به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ارسال شده و امیدواریم در نوبت بعدی واریز یارانه‌ها، یارانه این افراد نیز، به حساب آتیه آنها واریز شود.

سرپرست سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به اینکه آیا یارانه ماه‌های نخست سال نیز به حساب آتیه واریز می‌شود، به ایسنا گفت: بهزیستی پیگیر این موضوع است اما هنوز مشخص نیست که آیا یارانه ماه‌های گذشته هم به حساب آتیه واریز خواهد شد یا خیر.

طرح افتتاح حساب آتیه برای کودکان و نوجوانان تحت حضانت بهزیستی، برای نخستین بار، اواخر فروردین ماه سال جاری اعلام شد و بر اساس وعده اسفندیاری، قرار بود یارانه نقدی کودکان و نوجوانان تحت حضانت بهزیستی از مرحله سوم، به حساب آنها واریز شود. این در حالیست که وعده سرپرست سازمان بهزیستی در نوبت سوم واریز یارانه نقدی محقق نشد و پس از آن نیز، اسفندیاری وعده‌های عمل نشده دیگری در این باره مطرح کرد و هنوز مشخص نیست که یارانه این قشر، دقیقا از چه زمانی به حساب آتیه آنها واریز خواهد شد./ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر