3

اجرای طرح فروش فوق العاده در ۳هزار واحد صنفی استان تهران

  • کد خبر : 7173
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵

استاندارتهران از برنامه‌ها و طرح‌های گسترده و ویژه ستاد تنظیم بازار استان جهت تامین، توزیع و عرضه محصولات و کالاهای مورد نیاز شهروندان در ماه مبارک رمضان و همین‌طور نظارت و بازرسی بر قیمت‌های عرضه شده این کالاها در مراکز فروش خبر داد.مرتضی تمدن در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران که بطور ویژه جهت […]

استاندارتهران از برنامه‌ها و طرح‌های گسترده و ویژه ستاد تنظیم بازار استان جهت تامین، توزیع و عرضه محصولات و کالاهای مورد نیاز شهروندان در ماه مبارک رمضان و همین‌طور نظارت و بازرسی بر قیمت‌های عرضه شده این کالاها در مراکز فروش خبر داد.مرتضی تمدن در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران که بطور ویژه جهت تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در سطح شهر و شهرستان های استان در استانداری تهران تشکیل شد، گفت: ۱۳ نمایشگاه برای اولین بار، خاص ماه مبارک رمضان در سطح استان که پنج نمایشگاه آن برای شهر تهران است توسط سازمان بازرگانی تشکیل شده و به عرضه مستقیم کالاهای مورد نیاز مردم در این ماه می پردازد .

تمدن افزود: ۹ نمایشگاه به صورت بازارچه نیز توسط سازمان میادین میوه و تره بار، مواد غذایی ضروری این ماه مبارک را بصورت مستقیم عرضه میکنند.

وی با بیان اینکه ۱۸۰ میدان میوه و تره بار محصولات مورد نیاز شهروندان در این ماه را با تخفیف ۵ تا ۲۰ درصدی ارائه می کنند، گفت: لبنیات نیز در این میادین با ۱۰درصد تخفیف درماه مبارک رمضان عرضه می شود .

رئیس ستاد تنظیم بازار استان تهران از اجرای طرح فروش فوق العاده در ۳هزار واحد صنفی استان خبر داد.

تمدن گفت:در این واحدهای صنفی که ۲هزار واحد آن در شهر تهران است و با علامت طرح ضیافت در سر درب این واحد های صنفی نیز مشخص شده ،کالاهای مورد نیاز شهروندان در ماه مبارک رمضان را حداکثر تا ۲۰ درصد تخفیف ارائه میکنند .

استاندار تهران افزود :۳۰۰ فروشگاه زنجیره ای نیز در سطح استان کالاهای پرمصرف این ماه را تا ۲۰ درصد تخفیف ارائه می کنند .

تمدن با ذکر اینکه برای تامین مواد و محصولات پرمصرف ماه مبارک رمضان در سطح استان مشکلی نداشته و تمام برنامه ریزیهای لازم در این زمینه انجام شده است ، خاطر نشان کرد: در مناطقی از شهر تهران همچون مصلی، بوستان ولایت، خاوران، ستارخان، افسریه، شهرستان ری، اتوبان ستاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برپا می‌شود.

وی یاد آور شد: ‌طرح ویژه بازرسی و نظارت بر قیمت کالاهای عرضه شده در ماه مبارک رمضان نیز انجام می‌گیرد.

استاندار تهران گفت: گشت ویژه بازرسی توسط بازرگانی استان و اصناف از فردا در استان آغاز می شود.

تمدن از تمامی شهروندان استان خواست تا هرگونه مشکل در زمینه تامین و قیمت محصولات مواد ضروری در ماه مبارک رمضان را به تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند تا بلافاصله نسبت به آن رسیدگی شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر