6

تلاش ما این است که کنگره بزرگ اصلاح طلبان را در ۳۰فروردین برگزار کنیم

  • کد خبر : 72025
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۶

این فعال سیاسی تصریح کرد:جبهه اصلاح طلبان در حال رصد برنامه ها،دیدگاه ها، اندیشه ها و سخنرانی های این ۴کاندیداست و در کنگره ذکر شده نظر نهایی خود را بر روی یک کاندیدا اعلام خواهد کرد.

مجید محتشمی ،سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرگزاری آریا گفت:در جلسه اخیر جبهه اصلاح طلبان مباحث مختلفی درباره کاندیداهای احتمالی اصلاح طلبان مطرح شد که عموم مذاکرات و بحث های داخل این جبهه  بر نامزدی آقایان کواکبیان،کمالی ،اسحاق جهانگیری و عارف متمرکز شد البته اگر چنانچه چهره های جدید در آینده برای کاندیداتوری مطرح شوند مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
وی افزود:تمرکز فعلی جبهه اصلاح طلبان بر روی ۴ ضلعی است که به صورت رسمی یا تلویحی اعلام کاندیداتوری کرده اند بنابراین تلاش ما این است که کنگره بزرگ اصلاح طلبان را در ۳۰فروردین برگزار کنیم .
وی ادامه داد:اصلاح طلبان باید بر روی یک کاندیدای واحد اجماع کنند زیرا در این صورت شانس پیروزی اصلاح طلبان دوچندان خواهد شد.
محتشمی کاندیداتوری جواد اطاعت را ممکن دانست و خاطرنشان کرد:تاکنون هیچ اسمی از آقای اطاعت در بین کاندیداهای اصلاح طلب نبوده است بنابراین باید دید ایشان قصد ورود در عرصه رقابت انتخاباتی را دارد که اگر آقای اطاعت تصمیم بر کاندیداتوری گرفتند باید دید در وزن کشی انتخاباتی برنامه ها و استقبال افکار عمومی از ایشان چگونه است. البته شکی نیست آقای اطاعت از افراد توانمند اصلاحات است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=72025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]