2

آزمون پذیرش دانشجو از دوره کاردانی به کارشناسی ششم مردادماه برگزار می شود.

  • کد خبر : 7208
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۵

تعداد ۳۷۲ هزار و ۹۲۲ نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ناپیوسته امسال ثبت نام کرده اند که ۱۶۵ هزار و ۱۸ نفر از این افراد را داوطلبان زن و ۲۰۷ هزار و ۹۱۱ نفر را مردان تشکیل می دهند. رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته سال جاری در ۷۳ کدرشته امتحانی صورت می گیرد و […]

تعداد ۳۷۲ هزار و ۹۲۲ نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ناپیوسته امسال ثبت نام کرده اند که ۱۶۵ هزار و ۱۸ نفر از این افراد را داوطلبان زن و ۲۰۷ هزار و ۹۱۱ نفر را مردان تشکیل می دهند.
رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته سال جاری در ۷۳ کدرشته امتحانی صورت می گیرد و آزمون داوطلبان گروه های آموزشی فنی و مهندسی و علوم پایه با تعداد ۱۹۳ هزار و ۴۵۸ نفر که شامل ۵۷ هزار و ۱۲۵ داوطلب زن و ۱۳۶ هزار و ۳۳۳ داوطلب مرد هستند در نوبت صبح روز پنج شنبه، ششم مردادماه ۹۰ برگزار می شود.
آزمون داوطلبان گروه های آموزشی پزشکی، کشاورزی، علوم انسانی، هنر و دامپزشکی که تعداد آنها به ۱۷۹ هزار و ۴۷۱ می رسد نیز در نوبت بعدازظهر روز پنج شنبه، ششم مردادماه برگزار خواهد شد که ۱۰۷ هزار و ۸۹۳ نفر آنان را داوطلبان زن و ۷۱ هزار و ۵۷۸ را داوطلبان مرد تشکیل می دهند.
به همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار به هنگام حضور داوطلبان در جلسه آزمون الزامی است.
فرآیند آزمون نوبت صبح از ساعت ۷ و سی دقیقه و نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۵ آغاز می شود و درهای ورودی حوزه‌های امتحانی نیز نیم ساعت قبل از شروع آزمون، بسته خواهد شد.
براساس ظرفیت های اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۰ پذیرفته خواهند شد.
فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های متمرکز به همراه اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز آزمون کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۰ در نیمه دوم شهریورماه انتشار خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7208

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر