3

نشست خبری رئیس جمهور فردا از طریق ۳۰ شبکه مطرح بین المللی پخش می‌شود

  • کد خبر : 725
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۹

محمد شیخان رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با اشاره به دومین نشست خبری رئیس جمهور در سال جاری که فردا سه‌شنبه ۱۷ خرداد برگزار می‌شود، گفت:‌ رئیس جمهور در این نشست خبری مهمترین تحولات منطقه و بین‌المللی را تشریح خواهد کرد. وی ادامه داد: […]

محمد شیخان رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با اشاره به دومین نشست خبری رئیس جمهور در سال جاری که فردا سه‌شنبه ۱۷ خرداد برگزار می‌شود، گفت:‌ رئیس جمهور در این نشست خبری مهمترین تحولات منطقه و بین‌المللی را تشریح خواهد کرد.

وی ادامه داد: تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران درباره تحولات منطقه‌ و جهان و پاسخگویی به سؤالات اصحاب رسانه درخصوص مسائل بین‌المللی از مهمترین اهداف این نشست خبری است.

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه نشست خبری رئیس جمهور با حضور بیش از ۳۰۰ رسانه داخلی و خارجی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به ابعاد گسترده و روزمره تحولات منطقه و جهان ضرورت دارد مواضع نظام جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات منطقه‌ای از طریق رسانه‌های بین‌المللی به گوش جهانیان برسد. از همین رو این نشست خبری با حضور رسانه‌های خارجی می‌تواند فرصت مناسبی برای انتقال مواضع کشورمان به جهانیان باشد.

* ۳۰ رسانه مطرح دنیا نشست خبری رئیس جمهور را به صورت زنده پوشش می‌دهند

شیخان از پخش زنده نشست خبری رئیس جمهور توسط شبکه‌های تلویزیونی کشورمان همچون پرس تی‌وی، العالم، جام جم و شبکه خبر، خبر داد و گفت که این نشست خبری را علاوه بر رسانه‌های داخلی بیش از ۳۰ رسانه مطرح دنیا به صورت زنده پوشش خواهند داد.

وی در پایان نیز با اشاره به اهتمام رئیس جمهور در پاسخگویی به سؤالات اصحاب رسانه تاکید کرد: رئیس جمهور در طول سال‌های گذشته از حضور در جمع خبرنگاران استقبال کرده و خود را در معرض پرسش خبرنگاران قرار داده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر