1

همچنان از مدعیان صعود هستیم

  • کد خبر : 72828
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۹:۰۶

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری پس از باخت تیمش مقابل نفت امیدیه گفت: همچنان از مدعیان صعود هستیم.

خبرگزاری فارس: همچنان از مدعیان صعود هستیم

علی اصغر یمینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: با شکستی که مقابل نفت امیدیه داشتیم چیزی از ارزش‌های بازیکنانم کم نشد، زیرا بازیکنام بازی قابل قبولی را ارائه دادند.

وی با اشاره به بازی بسیار سخت و دشوار تیمش ابراز داشت: بازی کردن در شرایط بسیار بد آب و هوایی برای هر تیمی در امیدیه، مشکل است.

مدیرعامل فوتبال صنعت ساری تصریح کرد: درست است که با این شکست شرایط جدول، پیچیده‌تر از گذشته شد، اما دو بازی دیگر باقی مانده و هنوز هم برای صعود تیم امیدوار هستیم.

یمینی گفت: بازیکنان به خوبی می‌دانند که دو بازی آینده، حکم فینال دارد و باید برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشورف در هر دو بازی پیروز میدان باشیم.

وی با اشاره به دو بازی سخت در برابر مدعیان صعود در لیگ، افزود: دو دیدار آینده تیم مقابل تیم‌های میناب‌طور هرمزگان و نفت و گاز گچساران است که هر دو تیم از مدعیان صعود هستند.

مدیرعامل صنعت ساری ابراز داشت: در بازی مقابل میناب‌طور هرمزگان میزبان هستیم ولی در برابر نفت و گاز گچساران باید میهمان حریف صدرنشین، باشیم.

یمینی در پایان با اشاره به حضور  پرشور هواداران تیم در ورزشگاه اظهار داشت: در بازی این هفته که در خانه، میزبان حریف هستیم از تماشاگران می‌خواهیم که حضور گسترده‌ای داشته باشند.

به گزارش فارس، از نکات قابل توجه این گروه این است که هفت تیم، شانس صعود دارند و تیم فوتبال صنعت ساری با ۳۹ امتیاز در رده پنجم جدول و با تیم صدرنشین تنها سه امتیاز اختلاف دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=72828

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]