2

با شعار «پاک باش و خدمتگذار» وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری می‌شوم

  • کد خبر : 72914
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۷

با شعارهایی مانند گفتمان مبتنی بر علم و اخلاق، استفاده از عقل جمعی و گفتمان مبتنی بر مشورت و شعار زیبای «پاک باش و خدمتگذار» انشاالله به سوی جلو پیش خواهیم رفت.

حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد که در روزهای آغازین سال نو کاندیداتوری خود را برای ریاست جمهوری اعلام کرد در سفری یک روزه به استان گلستان با اقوام و اقشار مختلف این استان گفت‎و‎گویی صمیمی داشته و از نزدیک با آنها دیدار کرد.

وی در گفتگویی با فارس در خصوص ضرورت و الزامات شعار سال، انتخابات، ویژگی‎های کاندیدای اصلح، شعار انتخاباتی سخن گفت که مشروح این مصاحبه را در ذیل می‌خوانید.

 

در خصوص شعار سال مهمترین وظیفه دولت، مسئولین و مردم برای اجرای هر چه بهتر این شعار چیست و از چه طریق می‎توان این شعار را بهتر عملی کرد؟

ابوترابی‎فرد: مردم ایران حماسه سیاسی را با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ کلید زدند و انشاالله با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ و انتخاب یک نیروی متعهد به اسلام و انقلاب و آرمان‌های امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی به اوج خواهند رساند.

 

همچنین در تقابل با نظام سلطه و با پایداری بر اصول و ارزش‎ها و تلاش مبتنی بر علم برای تبدیل جمهوری اسلامی به یک قدرت اقتصادی راه را برای افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در رویارویی با استکبار و نظام سلطه هموار خواهد کرد.

امیدوارم دولت آینده با تعامل حداکثری با مجلس شورای اسلامی و نهاد قانون‎گذاری و سایر نهادهای انقلاب و استفاده از ظرافت‎ها با سرمایه‎های نظام بتواند در راستای خلق یک حماسه اقتصادی بزرگ با مشارکت ملت ایران، کارآفرینان، کارگران، کشاورزان، تجار و کسبه این مسیر حرکت نظام جمهوری اسلامی را برای رسیدن به قله‎های بلند پیشرفت و گسترش عدالت هموار کنند.

 

به نظر شما آیا اصولگرایان به ائتلاف می‎رسند؟

ابوترابی‎فرد: با گفتگو‎هایی که به عمل آمده است به گمان من انشاالله نیروهای انقلابی و اصولگرایان به یک نقطه نظر و یک ائتلاف مطلوب خواهند رسید.

 

به نظر شما انتخابات چند قطبی برگزار خواهد شد؟

ابوترابی‎فرد: احتمال می‎رود که انتخابات سه یا چهار قطبی برگزار شود.

 

به نظر شما کاندیدای منتخب دولت و اصولگرایان چه کسی خواهد بود؟

ابوترابی‎فرد: خیلی نمی‎شود پیش‎بینی کرد و اظهار نظر در این‎خصوص زود است.

 

در صورت پیروزی در انتخابات آیا از دولت آقای احمدی‎نژاد کسی را در کابینه خود استفاده خواهید کرد؟

ابوترابی‎فرد: بنده نگاهم معطوف به شایسته‎سالاری به معنای واقعی کلمه است و به طور طبیعی این نگاه اقتضا می‎کند از نیروهای شایسته و توانمندی که در دولت فعلی حضور دارند استفاده شایسته به عمل بیاید.

 

مهمترین نقطه قوت دولت فعلی چیست؟

ابوترابی‎فرد: شاید یکی از نقاط برجسته دولت فعلی پرکاری و اختصاص وقت کامل بوده است که باید این ویژگی برجسته را دولت آینده حفظ کند.

 

شرکت شما در انتخابات با چه شعاری خواهد بود؟

ابوترابی‎فرد: بنده تصمیم دارم که شعارهای کلیدی قرآن کریم در عرصه مدیریت را به پرچم برافراشته شده فراروی دولت یازدهم تبدیل کنم و با الهام از این شعارهای عزت‎بخش و سعادت آفرین زمینه افزایش کارایی دولت یازدهم را فراهم بیاورم و در این مسیر شعارهایی مانند گفتمان مبتنی بر علم و اخلاق، استفاده از عقل جمعی و گفتمان مبتنی بر مشورت و شعار زیبای «پاک باش و خدمتگذار» انشاالله به سوی جلو پیش خواهیم رفت.

 

با توجه به شرایط حساس سیاسی کشور و اشتیاق مردم به خصوص قشر جوان برای شرکت در انتخابات و انتخاب فرد مناسب چگونه می‎توان کاندیدای اصلح را انتخاب کرد؟

ابوترابی‎فرد: باید علاوه بر نگاه منطقی به کارنامه افراد و به دست آمدن یک تحلیل مناسب و درست از آن کارنامه، شعارها و رفتار کاندیدای مورد نظر را مورد توجه قرار داده و نقد و برسی کنند و بر اساس مسئولیت دینی و ملی، تصمیم صحیح را بگیرند.

 

سطح کیفی و میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را چگونه ارزیابی می‎کنید؟

ابوترابی‎فرد: به نظر من ملت عزیز ایران با ارتقا سطح معرفت، بصیرت، بینش و با به دست آوردن تجارب ارزنده و مفید انشاالله انتخابات پیش رو را با عزت و اقتدار و در اوج معرفت و بصیرت برگزار خواهند کرد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=72914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر