2

اعلام نامزدی هاشمی رفسنجانی در انتخابات تکذیب شد

  • کد خبر : 73482
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۹

مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص اعلام کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی پس از دیدار با رهبر را تکذیب کرد

در حال که یکی از نمایندگان مجلس پس از دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفتگویی عنوان کرده بود که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار است بعد از دیدار با رهبر معظم انقلاب درباره کاندیداتوری تصمیم گیری کند، مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام این خبر را تکذیب کرد و گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از بیان این ادعای کذب ابراز ناخرسندی کرده است.
رضا سلیمانی اظهار کرد: آنچه در دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس با آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح شد، این بود که نمایندگان نظر ایشان را در مورد نامگذاری امسال به نام «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» جویا شدند، ولی آقای هاشمی به سفر رهبر انقلاب به مشهد مقدس اشاره کرده و گفته اند، “هنوز با رهبر معظم انقلاب دیداری نداشته ام تا نظر دقیق ایشان را در مورد نامگذاری امسال جویا شوم”.
وی افزود: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرده که پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب نظر خود را در این مورد خواهد گفت؛ لذا اساساً این بخش از سخنان آیت الله هاشمی، ربطی به موضوع انتخابات نداشته است.
مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد که آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره نظرات خود در مورد مسائل مختلف از جمله انتخابات را به صورت صریح، بیان کرده اند.
حجت الاسلام علی عسگری رابط پارلمانی مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با تکذیب این خبر گفت: اتفاقا در تماسی که با آقای پیرموذن داشتم، وی هم تاکید داشت موضوع را به این شکل نقل نکرده است و سئوال مربوط به نظر آقای هاشمی درباره مسائل ذکر شده بوده است.
عصر امروز تسنیم در مصاحبهای با کمالالدین پیرموذن به نقل از هاشمی رفسنجانی نوشته بود: بعد از دیدار با رهبر انقلاب درباره کاندیداتوری در انتخابات اظهارنظر می‌کنم.

مهر

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=73482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر