1

اختتامیه جشنواره آیینی شمسه ۳۰ فروردین برگزار می‌شود

  • کد خبر : 73563
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری مراسم اختتامیه بخش آیینی جشنواره شمسه خبر داد و گفت: اختتامیه رشته‌های قرآن، شعر و ادب، نهج البلاغه، دعا و نیایش ۳۰ فروردین برگزار خواهد شد.

به گزارش افق  سید محمدهادی ایازی ضمن بیان این مطلب افزود: اولین دوره جشنواره شمسه سال ۹۰، در رشته‌های عکس، تئاتر، فیلم، موسیقی، شعر و ادب، قرآن، نهج البلاغه، نقاشی و تندیس برگزار و توانست با جلب ۱۵۰ هزار شهروند و دریافت ۲۰۰ هزار اثر عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی پایتخت را از آن خود کند.
وی گفت: با مد نظر قراردادن سلایق متفاوت و توجه به لزوم بهبود کیفی و کمی برگزاری شمسه، رشته های دعا و نیایش، کاریکاتور، گرافیک و خوشنویسی را به مجموعه شمسه  افزوده شد.
ایازی ادامه داد: اختتامیه  بخش آیینی جشنواره شمسه که رشته‌های قرآن، شعر و ادب، نهج البلاغه، دعا و نیایش را در بر می‌گیرد، ۳۰ فروردین برگزار خواهد شد. رشته‌های تندیس، نقاشی، گرافیک و تصویرسازی، عکس، خوشنویسی و کاریکاتور بخش تجسمی و رشته های فیلم، تئاتر، سرود و موسیقی بخش هنری این جشنواره را تشکیل می‌ دهند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: تشکیل کانون‌‌های خانه فرهنگ و هنر سراهای محله، طی سال گذشته نقش به سزایی در افزایش اقبال شهروندان نسبت به مجموعه جشنواره های شمسه داشت.
وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌‌هایی که جشنواره شمسه  ایجاد کرد می توان گفت بیش از یک میلیون شهروند به صورت مستقیم و غیر مستقیم با جشنواره ارتباط برقرار کرده و با آن همراه شدند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=73563

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر