5

امکان ثبت‌ سفارش کلیه خودروهایی که سابقه ورود به ایران را دارند فراهم شد.

  • کد خبر : 736
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۴

به گفته معاون وزیر بازرگانی و رییس سازمان توسعه تجارت امکان ثبت‌ سفارش کلیه خودروهایی که سابقه ورود به ایران را دارند فراهم شد. افق:این درحالی است که پیش از این معاون وزیر بازرگانی با اعلام چهار شرط واردات خودرو به کشور شامل نو بودن، دارای خدمات پس از فروش، گواهی موسسه استاندارد و گواهی […]

به گفته معاون وزیر بازرگانی و رییس سازمان توسعه تجارت امکان ثبت‌ سفارش کلیه خودروهایی که سابقه ورود به ایران را دارند فراهم شد.
افق:این درحالی است که پیش از این معاون وزیر بازرگانی با اعلام چهار شرط واردات خودرو به کشور شامل نو بودن، دارای خدمات پس از فروش، گواهی موسسه استاندارد و گواهی مصرف بهینه سوخت خبر داده بود که تنها امکان ورود و ثبت سفارش هفت هشت مورد خودرو وجود دارد.

امروز حمید صافدل در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این مورد گفت: هم‌اکنون امکان ثبت سفارش کلیه خودروهایی که سابقه ورود به ایران را داشته‌اند و شرایط فنی آن‌ها به لحاظ استاندارد، محیط زیست و مصرف سوخت مورد تایید بوده مهیا شده است.

وی ادامه داد: از طریق سایت ثبت سفارش امکان دسترسی به فهرست کامل این خودروها فراهم می‌شود.

معاون وزیر بازرگانی در مورد تعداد این خودروها نیز اظهار کرد: تعداد آن‌ها بیش از ۳۰ مدل و شرکت می‌شود که در سال‌های گذشته ورود آن‌ها به ایران معمول بوده و گواهی‌های فنی را دریافت کرده بودند و کماکان خدمات پس از فروش ارائه می‌کنند.

وی در پایان تایید کرد که دیگر در واردات این خودروها مشکلی وجود نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا آخرین آمارها از گمرک ایران نشان می‌دهد که هم‌اکنون تعرفه واردات خودرو ۹۰ درصد است که در سال گذشته با این تعرفه به میزان ۴۳ هزار و ۳۸۹ دستگاه خودروی سواری به وزن ۷۰ هزار تن و به ارزش ۸۹۲ میلیون دلار وارد کشور شده بود که در مقایسه با آمار سال ۸۸ از نظر تعداد ۴٫۲۳ درصد، وزن شش درصد و ارزش ۷٫۵۳ درصد افزایش داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر