6

فتنه جدیدی در راه است

  • کد خبر : 74431
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۹:۵۲

با مشاهده محتوای این بیانیه بنظر می رسد تیم حزب منحله مشارکت همچنان خاتمی را در میان خود دارند و محصول اولیه آن در پوشش این بیانیه آمده است.

در اواخر سال ۹۱ بیانیه ای با عنوان “بخش نخست برنامه تحلیلی اصلاح طلبان به سید محمد خاتمی” در برخی خبرگزاری ها منتشر گردید.

 

 

به گزارش بولتن نیوز، در مورد این بیانیه چند نکته قبال تامل وجود دارد:

 

۱- با مشاهده محتوای این بیانیه بنظر می رسد تیم حزب منحله مشارکت (و به بیانی حامیان براندازی نرم در سال ۸۸) همچنان خاتمی را در میان خود دارند و محصول اولیه آن در پوشش این بیانیه آمده است. به بیان دیگر این بیانیه به وضوح ادامه اثرگذاری عناصر کلیدی فتنه (که فعالین حزب منحله مشارکت میباشند) را بر کل جریان موسوم به اصلاح طلب نشان میدهد.

 

 

۲- توجه به برخی اسامی افراد امضاء کننده این بیانیه به خوبی روشن می سازد که فتنه گرانی مانند تاج زاده حتی از داخل زندان توانسته اند افرادی مانند عبدالله نوری و کرباسچی را به همراهی با تیم خود و دفاع از بیانیه های صادره آن هم تحت عنوان «مشاوران خاتمی» همراه سازند. قرار گرفتن برخی اسامی افراد شورای شهر تهران و اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنار این اسامی نیز از نکات قابل تامل است. جالب آنکه برخی از این افراد علیرغم امضاء این بیانیه قصد کاندیداتوری داشته و حتما انتظار دارند صلاحیت آنان نیز با وجود این سینه چاکی ها برای عناصر اصلی فتنه تایید گردد؟!

 

 

۳- با توجه به اینکه سید محمد خاتمی خود در این جلسات حضور داشته، اساساً نوشتن این بیانیه خطاب به خاتمی و اخذ توشیح! از او «بایدها و نبایدهای» زیادی را در پیش روی مخاطبان قرار میدهد.

هم اکنون خاتمی در چه جایگاهی از نظر قانونی، حزبی و … قرار دارد که پس از ارسال نامه مشاوران خود اعلام می کند «به عرض ملت ایران برسد» آیا او هنوز خود را رئیس جمهور، می داند که با نگاه از بالا به پایین دستور میدهد نامه را به اطلاع مردم برسانند!؟

 

 

۴- با دقت در ماهیت سیاسی متفاوت امضاء کنندگان این بیانیه، به نظر می رسد در آستانه انتخابات مجددا تمامی طیف های مختلف فتنه و اصلاح طلب برای راه اندازی فتنه ای بزرگتر به خط شده اند و با تجربه ای که از فتنه ۸۸ کسب نموده اند؛ به زعم خویش این بار براندازی نرم را با دقت فزون تر برنامه ریزی کرده اند.

توضیح در مورد محتوای نامه برای مجالی دیگر…

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر