2

ماجرای جالب مرد بی خانمانی که بر سر صاحبخانه خراب شد!

  • کد خبر : 74671
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹

صاحبخانه ۴۶ ساله‌ای در بروکلین نیویورک که از بخت بد با مرد نابینای بی‌خانمانی همنام درآمده، سال‌هاست بر سر مالکیت آپارتمان مسکونی‌اش حتی یک روز خوش نداشته است.

در این ماجرای عجیب هر دو مرد با نام رالف‌بیکر زندگی می‌کنند، اما صاحبخانه ۴۶ ساله و مرد بی‌خانمان ۶۳ ساله است. در شرایطی این نام مشترک روی اوراق مالکیت خانه ثبت شده و هر دو مرد سند‌هایی دارند که نشان می‌دهد مالک آن خانه هستند.

 رالف‌بیکر مسن‌تر که مردی بی‌خانمان است، سال‌‌ها به خاطر حمل مواد و شرارت، بار‌ها زندان را تحمل کرده است و حتی سال پیش به خاطر جعل سند یک سالی به زندان افتاد، اما از وقتی طعم آزادی بار دیگر زیر دندانش مزه کرد ادعای مالکیت آپارتمان مورد نظر را از سر گرفت و اکنون خواب و خوراک را از رالف‌بیکر ۴۶ ساله گرفته است.

مرد بی‌خانمان در سال‌‌های پیش از زندان با گرفتن عکس‌‌های ۲۰ دلاری از توریست‌‌ها امرار معاش می‌کرد، اما حالا انگار آن پول برایش کفایت نمی‌کند و به دنبال ثروت دیگری است.

 طبق گزارش پلیس، ارزش خانه محل دعوای آنها ۳۲۴هزار دلار عنوان شده که این مبلغ نه تنها برای مرد بی‌خانمان که برای صاحبخانه نیز رقم بالایی به حساب می‌آید.

در حال حاضر پلیس اسناد تازه رو شده دو طرف را تحت بررسی قرار داده و امیدوار است بزودی بتواند این دعوای چند ساله را خاتمه بدهد. البته با توجه به سابقه سیاه بیکر کهنسال، موفقیت بیکر جوان محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74671

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]