3

ابوالفضل نجارزاده به عنوان «دبیر هیأت عامل و مدیر حوزه ریاست» صندوق توسعه ملی منصوب شد

  • کد خبر : 74721
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در حکمی ابوالفضل نجارزاده را به عنوان «دبیر هیأت عامل و مدیر حوزه ریاست» صندوق توسعه ملی منصوب کرد.

فرزین در این حکم با اشاره به تعهد و تخصص و تجربیات ارزشمند نجارزاده ابراز امیدواری کرده است که با استعانت از درگاه قادر متعال و برنامه‌ریزی و مدیریت مؤثر در بهره‌گیری از اندوخته‌های علمی، تجربی و منابع مالی صندوق و همچنین تقویت تعاملات با سیستم بانکی و برداشتن گام‌های اساسی در مسیر ایجاد ثروت‌های ماندگار، مولد و سرمایه‌های زاینده اقتصادی و حفظ سهم نسل‌های آینده از منابع نفت و گاز کشور، صندوق توسعه ملی بتواند نقش مؤثرتری در تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایفا کند.

نجارزاده مدرس دانشگاه بوده و سابقه عضویت در کارگروه‌های مختلف اقتصادی را دارد. از سوابق کاری وی می‌توان به مشاور معاونت امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مشاور مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مهر میهن، مدیر داخلی فصلنامه پژوهش‌ها و سیاست‌های اقتصادی اشاره کرد.

نجارزاده تا کنون ۳۵ عنوان مقاله علمی در مجلات معتبر داخلی و خارجی تألیف کرده است که می‌توان از بررسی رابطه توسعه ملی و رشد اقتصادی، ادغام در تجارت بین‌الملل و تأثیر آن بر تجارت خارجی ایران، اثر حقوق مالکیت معنوی روی نوآوری، بررسی رفتار سپرده‌گذاران بلند مدت نسبت به تغییرات نرخ بهره بانکی، نظام و ابزارهای مالی در اقتصاد اسلامی و نقش آن در توسعه اقتصادی نام برد. همچنین ترجمه کتاب نظام‌های ارزی و پولی در آسیا را در دست چاپ دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر