4

فشارهای دشمن ادامه دارد اما قطع خواهد شد

  • کد خبر : 74753
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵

برای اینکه اقتصادمان متکی به نفت نباشد باید روی منابع بومی مثل زمین و معدن که هنوز در کشور ما ناشناخته است، سرمایه‌گذاری کنیم

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ظهر امروز(شنبه) در اجلاس سراسری مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از مهمترین کارهایی که شما باید انجام دهید تغییر دادن مسیر سرمایه کشور است چرا که اگر بخش مهمی از سرمایه و منابع به سمتی ناپایدار حرکت کند هر قدر هم شما تلاش کنید اتفاقی نمی‌افتد.

وی در ادامه افزود: لازمه این تغییر، تغییر ذهنیت‌ها و اولویت‌ها در برنامه‌ریزی اقتصادی مردم است چرا که نمونه این تقاضای کاذب را می‌توان در بازار سکه و ارز دید.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: سفرهای نوروزی نشان داد در مجموع، منابع مالی که در اختیار مردم است، قابل توجه است و باید کاری کنیم سرمایه به سمت سرمایه‌گذاری درازمدت برود.

وی همچنین تصریح کرد: برای اینکه اقتصادمان متکی به نفت نباشد باید روی منابع بومی مثل زمین و معدن که هنوز در کشور ما ناشناخته است، سرمایه‌گذاری کنیم.

احمدی‌نژاد افزود: ۵۰ میلیون هکتار اراضی قابل کشت، ۱۰۰ میلیون هکتار مرتع، حدود ۱۳ میلیون هکتار جنگل و منابع سرشار معدنی و کویر وجود دارد که می‌شود سرمایه‌گذاری‌ها را به این سمت هدایت کرد.

وی ادامه داد: دشمن تلاش کرد گرد یأس را میان مردم بپاشد اما سفرهای نوروزی نشان داد که مردم ما با نشاط بودند و دشمنان ملت در خیز اولیه شکست خورده‌اند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه فشارهای دشمن ادامه دارد اما مطمئناً قطع خواهد شد، افزود: ان‌شاء الله انتخاباتی پرشکوه خواهیم داشت که همه چیز را به نفع ملت عوض خواهد کرد.

احمدی‌نژاد با اشاره به کارشکنی‌ها و محدودیت‌هایی که در موضوع غنی‌سازی به ایران اعمال شد، گفت: پیشرفت‌های هسته‌ای محصول اعتماد به مردم است، آیا نمی‌شود به همین مردم در حوزه های کشاورزی و صنعت اعتماد کرد؟

وی افزود: باید با تسهیلات مختلف، زمینه حضور مردم در عرصه‌های مختلف اقتصادی را فراهم آورد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ملت ایران دوران انقلاب و دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر گذاشته است، گفت: صدها سال ایران اشغال شد اما اشغالگران محو شدند و ایران ماند.

احمدی‌نژاد تلاش‌های دشمن را در مقابله با ملت ایران شکست خورده دانست و خاطرنشان کرد: ملتی که تاریخ و تمدن را ساخته و تمدن، علم و صنعت جهان مدیون آن ملت یعنی ملت ایران است، از این گردنه ها هم با صلابت عبور خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]