1

گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال نامزدی همسر اوباما برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۲

  • کد خبر : 7511
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۰

برنا به نقل از سایت روزنامه الیوم السابع چاپ مصر نوشت: براساس تازه ترین نظرسنجی در آمریکا در پی از سرگیری تبلیغات برای مبارزه با چاقی با هدف مبارزه با چاق کودکان از سوی میشل اوباما، همسر رییس جمهوری آمریکا حمایت‌ها از وی به ۷۰ درصد رسیده است که موجب شده گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال نامزدی […]

برنا به نقل از سایت روزنامه الیوم السابع چاپ مصر نوشت: براساس تازه ترین نظرسنجی در آمریکا در پی از سرگیری تبلیغات برای مبارزه با چاقی با هدف مبارزه با چاق کودکان از سوی میشل اوباما، همسر رییس جمهوری آمریکا حمایت‌ها از وی به ۷۰ درصد رسیده است که موجب شده گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال نامزدی وی برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۲ و رقابت با باراک اوباما همسرش افزایش یابد.

این در حالی است که بانوی اول آمریکا شدیدا این گمانه‌زنی‌ها را رد کرده است. در حالیکه حمایت‌ها از باراک اوباما در پی شکست وی در قانع کردن کنگره به موافقت با طرحش برای پایان دادن به سقف بدی‌های این کشور به ۴۳ درصد کاهش یافته است.

در این راستا، اوباما اعتراف کرده است که شدیدا نسبت به همسرش حساس است و از فکر این که مسائل جهانی موجب کم شدن توجه همسرش به من شود، بسیار عصبانی می‌شود!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر