2

درگیری فیزیکی دو بازیکن مطرح آبی شان

  • کد خبر : 75275
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۲

امیر قلعه‌نویی در بازی استقلال و الهلال و در بین دو نیمه، آرش برهانی و جواد نکونام را تعویض کرد. تعویض نکونام به خاطر اشتباه محرزی که روی صحنه گل الهلال داشت قابل توجیح بود و خود قلعه‌نویی هم بعد از بازی گفت جواد آماده نبود و خسته به نظر می‌رسید.

اما در مورد تعویض برهانی حرف و حدیث‌هایی وجود داشت. آرش در بازی رفت به الهلال گل زده و از روحیه خوبی برخوردار بود ضمن این که برخلاف بعضی از بازیکنان تیمش خسته هم نبود و می‌توانست ۴۵ دقیقه دیگر بازی کند.
بعد از بازی شایعاتی در مورد علت تعویض جواد و آرش بر سر زبان‌ها افتاد و برخی گفتند این دو نفر بین دو نیمه درگیر شده‌اند و کار بالا گرفته است. یکی از استقلالی‌های سرشناس هم در جایی گفته بود من خودم شاهد درگیری آن‌ها بودم ولی آرش و جواد هر دو اصل درگیری را تکذیب کردند.
یکی از شاهدان عینی که در رختکن حضور داشت می‌گفت: «بین دو نیمه فقط آقای قلعه‌نویی صحبت کرد و اصلا نوبت به حرف‌زدن بقیه نرسید که بخواهند درگیر شوند و… بعد از بازی هم آرش و جواد با یک ماشین ورزشگاه آزادی را ترک کردند. چطور می‌شود دو نفر با هم دعوا کنند و ۴۵ دقیقه بعد با هم به سمت منزل حرکت کنند؟!»
نکونام و برهانی در پاس هم با یکدیگر هم‌بازی بودند و امسال بعد از سال‌ها در استقلال به هم رسیدند. ابتدای فصل رابطه نکونام و قلعه‌نویی خیلی خوب بود ولی در حال حاضر روابط آن‌ها سرد شده. آرش هم فصل نسبتا موفقی را سپری کرد و بهترین گل‌زن استقلال محسوب می‌شود اما چند هفته قبل مسائلی به وجود آمد که قلعه‌نویی کمی از او شاکی شد.
نکته دیگر این که در بازی‌های گذشته امیر قلعه‌نویی اکثر تعویض‌های خود را در خط‌حمله انجام داده و تقریبا تمام مهاجمانش را به دفعات تعویض کرده است اما باز هم آمار کارش بهتر از بقیه است. در مورد نکونام هم همان‌طور که قبلا نوشتیم بعید است او در صورت ماندن قلعه‌نویی فصل بعد هم در استقلال ماندنی شود مگر آن‌که تیمی پیدا نکند و مجبور به ماندن شود.

خراسان ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=75275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]