2

کاندیدای ریاست جمهوری:برگرداندن سرزمین های جداشده از خاک ایران همچون تاجیکستان و…..

  • کد خبر : 75505
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱

بنده رسما اعلام کردم احمدی نژاد برای حذف روحانیت از دولت آمده است. رئیس جمهور آینده یک ویرانه را تحویل خواهد گرفت و دو سال طول خواهد کشید تا انسجام لازم را بازگرداند .

حجت الاسلام سید محمد باقر خرازی از جمله کاندیدای مستقل انتخابات یازدهم ریاست جمهوری بوده که در اسفند سال ۹۱ رسما در خوزستان اعلام کاندیداتوری کرد .

دبیرکل حزب الله ایران همانند دیگر کاندیداهای موجود اغلب وقت خود در سفرهای استانی حضور داشته و همچنین رنگ سبز ولایی را رنگ انتخاباتی خود نامیده است .
لغو تحریم ها در کوتاه ترین زمان ، کاهش قیمت دلار تا ۱۰۰۰ تومان ، برگرداندن سرزمین های جداشده از خاک ایران همچون تاجیکستان ، ارمنستان و….. بدون جنگ و خون ریزی از جمله وعده های انتخاباتی خرازی می باشد .

در ادامه گزیده گفتگوی منادی با دبیرکل حزب الله ایران را می خوانید :
دولت حزب الله می آید تا اعتماد از دست رفته مردم را بازسازی کند تا بتوانیم در کشور حرکتی ایجاد کنیم . دولت حزب الله می آید تا با تمام دنیا تعامل داشته باشیم . بنده چون ناشناخته هستم شاید بتوانم ازاین ناشناختگی در باز حیات روابط سیاسی با دنیا استفاده می کنم .
– (با احزاب و یا اشخاصی برای حمایت از خودتان دیدار داشتید؟)خیر . از هیچ کس تقاضا نداشتم و با هیچ کدام از مسئولان دیدار نداشتم و نخواهم کرد چون اگر هدف کناره گیری من باشد به هیچ عنوان کنار نمی روم و محکم ایستاده ام . تاکنون برخی از کاندیداها پیام هایی دادند که من حاضر به ملاقات نشده ام .
باید بدانید در دولت حزب الله از کسانی که صلاحیت داشته باشند استفاده خواهم کرد حتی اگر با باقر خرازی بد باشد چه چپ باشند و یا راست.
بنای من استفاده از همگان می باشد. یعنی حتی از صالحان دولت احمدی نژاد و حتی برخی استانداران استفاده خواهم کرد .در عین حال تلاش خواهیم کرد افراد خانه نشین را بازگردانده و در دولت حزب الله مسئولیت سازمان های NGO را به آنها بسپاریم .
– ایشان(احمدی نژاد) هم نقاط مثبت داشتند و هم نقاط ضعف فراوان . خدمت گذاری و تلاش برای آبادانی کشور نقطه مثبت احمدی نژاد بود . اما نقاط منفی وی را در بی سوادی نسبت به معارف الهی ، بی اعتقادی به روحانیت و مرجعیت و عدم باور به ولایت مطلقه فقیه می توان دانست . من در همان ماه اول دوره نخست احمدی نژاد در جلسه ای تمام مسائلی که الان بعد از ۸ سال احمدی نژاد مبتلای به آن شده را اعلام کردم . بنده رسما اعلام کردم احمدی نژاد برای حذف روحانیت از دولت آمده است . رئیس جمهور آینده یک ویرانه را تحویل خواهد گرفت و دو سال طول خواهد کشید تا انسجام لازم را بازگرداند .

– بنده اعضای کابینه ام را انتخاب کرده ام . حتی تا رده فرمانداران مشخص شده اند . قطعا اگر فردی طبق برخی شرایط لایق باشد در دولت حزب الله استفاده خواهد شد . یعنی ۱: مفسد اقتصادی نباشد ۲: با روحانیت و مرجعیت زاویه نداشته باشد ۳: به ولایت مطلقه فقیه اعتقاد داشته باشد ۴: مدیر توانمند و متخصص در حوزه کاری خود باشد .
بنده از دو هزار مدیر ایرانی خارج از کشور در دولت حزب الله استفاده خواهم کرد.
– اصلاح طلبان دو گروه هستند . عده ای در شکل گیری فتنه نقش داشتند و برخی تنها معترض بودند . من هر فتنه گری را اصلاح طلب نمی دانم و هر اصلاح طلبی را فتنه گر نمی دانم .
حضرت آقا فرمودند سلایق گوناگون باید باشند . اصلاح طلبان فتنه گر به شرط توبه از فتنه ۸۸ باید حضور داشته باشند . البته دوره ریاست اصلاح طلبان دوره بسیار تلخی بود و قطعا اگر تدابیر مقام معظم رهبری نبود چیزی از انقلاب باقی نمی ماند .

-بنده معتقدم افرادی که به نظام ، انقلاب و ولایت مطلقه فقیه اعتقاد دارند باید حضور داشته باشند .بنده به صراحت می گویم آقای خاتمی مرد بزرگی است و برخی اعضای دولت وی خوب بودند . هاشمی هم مرد بزرگی می باشد . باید بدانید باقر خرازی خودش را محو در رهبری می داند و در دولت حزب الله در خدمت تمامی ولایتمداران هستیم .

-(سوال)در پایان چند اسم را می گوییم و شما نظرتان در یک کلمه و یا جمله کوتاه بفرمایید :

پسته : رفسنجان

هاشمی : مرد آرامش در عین خشم

مشایی : رمالیزم سیاسی

سید محمد باقر خرازی : عبد حقیر درگاه ولایت الهی

رقیب انتخابات: همه

۲۴ خرداد : روزحماسه ملت پارس بزرگ اسلامی

حجاب :حجاب بارکش غم های زیبایی هاست

صادق خرازی : اسطوره انقلابی و عشق به ملت

حاج منصور ارضی : صدای گرم نداهای آسمانی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=75505

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر