2

انفجار بوستون نماد شکست جنگ علیه تروریسم بود

  • کد خبر : 75674
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹

یک تحلیلگر لبنانی در مصاحبه با رادیو صدای روسیه از انفجار بوستون به عنوان نماد شکست جنگ موسوم به جنگ علیه تروریسم یاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رادیو صدای روسیه، «عماد رزق»، تحلیلگر لبنانی مسائل سیاسی در مصاحبه با رادیو صدای روسیه تصریح کرد که انفجارهای اخیر بوستون، نماد شکست جنگ آمریکا با تروریسم بود.

عماد رزق که تحلیلگر موسسه مطالعات راهبردی لبنان است تصریح کرده است که خون بی‌گناهان بسیاری در تمام مراحل تعقیب اهداف سیاست خارجی آمریکا در خاومیانه ریخته شده است و از آن به عنوان «پیروزی به هر قیمت ممکن» یاد می‌شود.

این تحلیلگر عرب تصریح می‌کند که بهار عربی [انقلاب‌های ملت‌های عربی] برای آمریکا به ویتنامی دیگر بدل شده است … کاخ سفید بازی را باخته است. ترک حمایت از اسلام‌گرایان میانه‌رو و حمایت از اسلام‌گرایان تندرو [تکفیری‌ها] گزینه‌ای اشتباه بود.

وی در این مصاحبه افزوده است، ایالات متحده در یک بن‌بست قرار گرفته است: نارضایتی و احساسات گسترده ضد آمریکایی در خاورمیانه در کنار مشکلات داخلی و بحران بین‌المللی آمریکا را بیش از پیش آسیب‌پذیر کرده است و اکنون این انفجار در بوستون هم مزید بر علت است.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=75674

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]