5

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل فراری پس از ۱۸ سال خبر داد.

  • کد خبر : 761
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۸:۱۹

رضا محمدی یگانه دوشنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: قاتل غ ـ ب در سال ۷۲ به دلیل اختلافات ملکی الف ـ الف را در دشتستان با اسلحه به قتل رساند و متواری شد و ماموران نیروی انتظامی موفق شدند این قاتل در حالی که قصد ورود به بوشهر را داشت شناسایی […]

رضا محمدی یگانه دوشنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: قاتل غ ـ ب در سال ۷۲ به دلیل اختلافات ملکی الف ـ الف را در دشتستان با اسلحه به قتل رساند و متواری شد و ماموران نیروی انتظامی موفق شدند این قاتل در حالی که قصد ورود به بوشهر را داشت شناسایی و دستگیر کنند.
افق – فارس:وی افزود: همچنین در دو ماه گذشته ماموران انتظامی استان بوشهر دو قاتل فراری که در سال ۸۴ در یکی از شهرهای دشتستان متهم به قتل شده بودند خود را به پلیس معرفی کردند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: دلیل اصلی این قتل اختلافات خانوادگی بوده و دو برادر به نام‌های “ب ” و “د ” با نام خانوادگی (ر) شخصی به نام ک ـ ی را به قتل رسانده بودند و با پیگیری‌های متعدد خانواده مقتول و بررسی‌های پلیس، خود را به پلیس معرفی کردند.
وی همچنین از کشف بیش از ۹۲۰ کیلوگرم تریاک در بوشهر طی یک هفته گذشته خبر داد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: دو شب گذشته در ایستگاه شهید مصطفی خمینی (ره) جنوب استان، ماموران نیروی انتظامی به یک دستگاه پژو مشکوک شده و مورد بازجویی قرار دادند.
محمدی‌یگانه گفت: پس از بررسی‌ها مشخص شد فرد قاچاقچی، مواد مخدر را از شرق کشور بارگیری کرده و با حضور خانواده خود قصد داشته این مواد را وارد استان کند اما با تیزبینی ماموران نیروی انتظامی ۹۰ کیلوگرم تریاک از این خودرو کشف شد.
وی ادامه داد: همچنین در هفته گذشته از یک دستگاه پراید که از استان‌های همجوار مواد مخدر جاسازی کرده و قصد ورود به استان بوشهر را داشت ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: اواخر اردیبهشت ماه نیز ماموران انتظامی از یک اتوبوس که از بندرعباس عازم خوزستان بود ۱۶۹ کیلوگرم حشیش و ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
محمدی‌یگانه افزود: راننده اتوبوس با همدستی دو فرزند خود تلاش داشتند این محموله را به خوزستان برسانند که موفق نشدند ضمن اینکه یک پژو ۴۰۵ نیز این اتوبوس را اسکورت می‌کرد و برای رد گم کردن مقداری پوشاک نیز در صندوق ماشین جاسازی کرده بود.
وی گفت: در این عملیات در مجموع شش قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: در مجموع در دو ماه گذشته بیش از ۶۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده که بیشترین آن تریاک، حشیش و شیشه بوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر