2

ایران خودرو: امسال ۶۵ هزار دستگاه تندر۹۰ تولید می کنیم

  • کد خبر : 76254
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰

معاون تولید تندر ۹۰ ایران خودرو تصریح کرد: تولید آزمایشی وانت تندر در اسفند ماه سال گذشته انجام و تاییدیه های کیفی آن از شرکت رنو و ایران خودرو اخذ شد؛ تولید انبوه آن نیز از اوایل تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

افق نیوز :شرکت ایران خودرو می گوید در سال جاری برنامه تولید ۶۵ هزار دستگاه تندر۹۰ را در دستور کار دارد که از این میزان ۲۵ تا ۳۰ هزار دستگاه آن تندر دنده اتوماتیک است .

به گزارش ایکوپرس، محمد رضا معتمد معاون تولید تندر۹۰ ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : تولید پنج هزار وانت تندر نیز در سال ۹۲ در دستور کار قرار دارد و  شرکت ایران خودرو به درخواست شرکت رنو برای تولید تندر اتوماتیک صادراتی پاسخ مثبت داده است.

وی افزود: این تعداد پس از توافق نهایی به تیراژ سال ۹۲ افزوده خواهد شد.

معاون تولید تندر ۹۰ ایران خودرو  تصریح کرد: تولید آزمایشی وانت تندر در اسفند ماه سال گذشته انجام و تاییدیه های کیفی آن از شرکت رنو و ایران خودرو اخذ شد؛ تولید انبوه آن نیز از اوایل تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

معتمد افزود: تعداد یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تندر اتوماتیک تولید شده و آماده عرضه به بازار است .
معاون تولید تندر۹۰ ایران خودرو خاطر نشان کرد : شرکت ایران خودرو در سال گذشته حدود ۳۴ هزار و ۲۳۰ دستگاه تندر تولید و روانه بازار کرده است. این رقم حکایت از رشد۶٫۵ درصدی این محصول نسبت به سال ۹۰ دارد. معتمد گفت: تندر ۹۰ ایران خودرو کم ترین افت تولید در سال ۹۱ را در میان محصولات ساخت داخل کشور داشته است.

وی گفت:‌ هم اکنون تعداد ۱۳ قطعه از وانت  تندر ۹۰ قرار است توسط شرکت ساپکو تامین شود و این تعداد برای محصولات آینده افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=76254

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]