1

کفاشیان: رابطه ما با عربستان دوستانه است

  • کد خبر : 76278
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۸

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز با مسئولان عربستان صحبت کردم که اگر اعتراضی دارند لازم به نامه‌نگاری با فیفا نیست و بهتر است به خودمان بگویند.

علی‌کفاشیان در حاشیه نشست وزیر با روسای فدراسیون‌ها درباره پاداش بازیکنان فوتبال ساحلی گفت: چک‌های آنها امضاء شده و قرار است به هرکدام از آنها ۱۰ میلیون بدهیم ما مشکل مالی داریم که نمی‌توانیم حتی پول کادر را بدهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه عربستان دنبال جوسازی علیه فوتبال است، اظهار داشت: امروز با مسئولان فدراسیون این کشور صحبت کردم، رابطه ما با عربستان دوستانه است و اگر اعتراضی دارند لازم نیست به فیفا یا AFC شکایت کنند بهتر است به ما بگویند ، آنها هم موافقت کردند و قرار شد در جلسه AFC با یکدیگر صحبت کنیم.

وی درباره اینکه آیا ۱۶ تیمی شدن لیگ به درآمد باشگاه‌ها تأثیر منفی نمی‌گذارد، عنوان کرد: نه، چراکه ما بازی در لیگ ۱ را هم داریم و به دنبال کیفیت بالا هستیم، این تصمیمی است که در فوتبال گرفته شده و ارتباطی به کی‌روش ندارد، نظر هیئت‌رئیسه روی ۱۶ تیمی بودن است و اگر به ضررمان بود تجدید نظر می‌کنیم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که اگر به جام‌جهانی نرویم، باز هم کی‌روش می‌ماند خاطرنشان کرد: آن موقع وضع فرق می‌کند و باید تصمیم بگیریم برنامه‌ بعدی چیست؛ وی دو برنامه به ما داده است و باید در مورد آن صحبت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گفته می‌شود صعود شهرداری تبریز با زد‌و بند بوده و آیا شما پیگیر هستید، گفت: نه پیگیری نمی‌کنیم، اگر افراد مدعی این موضوع هستند بهتر است به ما اسناد بدهند.

کفاشیان در پاسخ به سوال فارس، مبنی بر اینکه چرا بازی‌های پایانی لیگ همزمان نبوده و سپاهان زودتر از استقلال بازی کرده است، تصریح کرد: این تفاهمی بود که همه داشتند و تاریخ لیگ را مشخص کردند، استقلال هم با این موضوع هیچ مشکلی نداشت.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال برگزاری سوپرجام هستید یا نه، گفت: امسال سال شلوغی داریم و باید این کارها را انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=76278

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]