1

زندانی شدن ۳۰ زن و مرد در ساختمان آتش پایتخت!

  • کد خبر : 76857
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۷

ین مرد که پیش از رسیدن آتش نشانان دچار سوختگی و آسیب دیدگی شده بود، به مراکز درمانی منتقل شد. همسر این مرد نیز دچار دود زدگی و ترس ناشی از حادثه شده بود که آتش نشانان وی را به فضای باز انتقال دادند.

۳۰ زن و مرد در ساختمان ۱۰طبقه پر از دود و شعله‌های آتش زندانی شدند.
ساعت ۸ شب یکشنبه آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی به ۱۲۵ اطلاع داده شد و آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۵، ۴۸ و ۶۰ به همراه گروه نجات ۱۱، نردبان هیدرولیکی و خودروی تجهیزات تنفسی به محل حادثه که یک مجتمع مسکونی ۱۰طبقه در منطقه افسریه تهران بود اعزام شدند.


آتش نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که در طبقه پنجم این مجتمع یک واحد دچار آتش سوزی شده و دود ناشی از آن طبقات بالایی ساختمان را در بر گرفته است. در صحنه مشخص شد یک مرد ۴۲ ساله که صاحب ساختمان بود، سوخته است.
این مرد که پیش از رسیدن آتش نشانان دچار سوختگی و آسیب دیدگی شده بود، به مراکز درمانی منتقل شد. همسر این مرد نیز دچار دود زدگی و ترس ناشی از حادثه شده بود که آتش نشانان وی را به فضای باز انتقال دادند.
بررسی‌ها نشان داد این واحد آپارتمان کاملاً شعله‌ور شده به طوری که شعله‌های آتش از پنجره‌های آن به بیرون زبانه می‌کشید و آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات اطفا و نجات را آغاز کرده و یکی از آتش نشانان به همراه تجهیزات تنفسی به طبقات فوقانی ساختمان مراجعه کرده و ۳۰ تن از ساکنان را از میان دود خارج کرده و به فضای باز انتقال داد.
گروه دیگری نیز پس از مدتی شعله‌های آتش را در این واحد مسکونی مهار و به طور کامل اطفا کردند. آتش‌نشانان پس از مهار آتش و تخلیه دود از طبقات ساختمان یک‌ساعت بعد به عملیات خود خاتمه دادند. کارشناسان سازمان آتش نشانی مشغول بررسی علت قطعی وقوع این حادثه هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=76857

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]