3

شکایت هاشمی از بذر پاش و اشتهاردی تناقض گویی های وی را در خصوص سخنرانی سال ۸۸ بر ملا کرد.

  • کد خبر : 7696
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۷

مدیر عامل خبرگزاری فارس با اشاره به سخنرانی هاشمی درخطبه های نماز جمعه در ۲۶ تیر سال ۸۸ که تحمل پذیری و مدارا کردن را به مسئولان نظام توصیه کرده بود گفت: شکایت هاشمی از بذر پاش و اشتهاردی تناقض گویی های وی را در خصوص سخنرانی سال ۸۸ بر ملا کرد. سید نظام الدین […]

مدیر عامل خبرگزاری فارس با اشاره به سخنرانی هاشمی درخطبه های نماز جمعه در ۲۶ تیر سال ۸۸ که تحمل پذیری و مدارا کردن را به مسئولان نظام توصیه کرده بود گفت: شکایت هاشمی از بذر پاش و اشتهاردی تناقض گویی های وی را در خصوص سخنرانی سال ۸۸ بر ملا کرد.

سید نظام الدین موسوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: هر فردی می تواند در رابطه با موضوعی که اتهامی به آن زده شده در دستگاه قضایی طرح شکایت نماید چراکه شکایت علیه فرد یا اشخاص دیگر در دستگاه قضایی جزء حقوق عمومی محسوب می شود.
وی افزود: دستگاه قضایی کشور دستگاه سیاسی نیست که بخواهد بر اساس مصلحت سنجی ها سیاسی عمل کند این دستگاه به شکایت ها طبق روال قانون رسیدگی می نماید.
موسوی گفت: مهدی و فائزه هاشمی به دلیل اینکه خود در مظان اتهام می باشند و دستگاه قضایی نیز به مجرمیت و تحت پیگرد بودن از آنان را بارها از رسانه های عمومی اعلام کرده است لذا از انعکاس رسانه ها بر علیه خود شکایت کرده اند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی باید در نحوه رسیدگی و صدور حکم اشتهاردی و بذر پاش به نحوه ای عمل نماید که نیروی انقلابی و مدافعان نظام در معرض انفعال قرار نگیرند.
مدیر عامل خبرگزاری فارس بیان کرد: افتخار می نمایم که در نظامی زندگی می کنیم که حتی مخالفین با برنامه های عملی که برای براندازی نظام داشته اند می توانند از مدافعان نظام و انقلاب شکایت کنند.
وی تحمل پذیری و مدارا کردن با مخالفین نظام را یکی از کلید واژه های اصلی هاشمی در خطبه معروف سال ۸۸ عنوان کرد و گفت: شکایت هاشمی از بذر پاش و اشتهاردی تناقض گویی را در رابطه با سخنان گذشته و اعمال حرکت جدید وی ایجاد کرده و این گونه رفتارها خلاف ادعاهای وی در خصوص دموکراسی، تحمل و مدارا کردن در مقابل مخالفین است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر