4

کریمی حاضر نیست به پرسپولیس فکر کند

  • کد خبر : 77058
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: «کریمی در حال حاضر با نفت تهران قرارداد دارد و حاضر نیست به باشگاه دیگری فکر کند.»

ایرانیان در مورد شرایط نفت تهران گفت: «در فاصله تعطیلات مسابقات تمریناتمان را به طور مرتب دنبال می‌کنیم. در این مدت قصد داریم ۲ دیدار دوستانه نیز برگزار کنیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه حفظ شوند. فردا به مصاف پیکان و هفته آینده با تیم راه‌آهن در یک دیدار دوستانه به میدان می‌رویم.»
وی در مورد مصدومیت یعقوب کریمی که قبل از نوروز برایش به وجود آمد، اظهار داشت: «مشکل کریمی در حال برطرف شدن است این بازیکن در دیدار مقابل استقلال از ناحیه قفسه سینه دچار کوبیدگی شد و به همین خاطر در چند مسابقه نتوانست برای ما به میدان برود پزشکان برنامه‌های درمانی خود را روی این بازیکن دنبال می‌کنند تا اگر شد بتوانیم از توانایی این بازیکن مقابل سایپا استفاده کنیم.»
سرپرست نفت تهران خاطرنشان کرد: «هادی شکوری نیز مصدومیت کوچکی داشت که او نیز در حال درمان است و فکر نمی‌کنم مشکل چندانی داشته باشد.»
ایرانیان در مورد مذاکراتی که شایعه شده برخی از باشگاه‌ها با یعقوب کریمی انجام دادند، عنوان کرد: «این روزها شایعات زیادی به گوش می‌رسد. کریمی با نفت تهران قرارداد دارد و در حال حاضر در اختیار باشگاه ماست برخی باشگاه‌ها به دنبال بازیکنان می‌افتند؛ اما باید بدانند اگر فردی مدنظر آنها قرار دارد می‌توانند از کانال باشگاه مذاکرات خود را پیگیری کنند. در حال حاضر کریمی حاضر نیست به هیچ تیمی فکر کند و باید تا پایان فصل منتظر ماند. علی‌رغم این موضوع کریمی چند سال دیگر با ما قرارداد دارد.»
وی در مورد اینکه آیا نفت تهران می‌تواند سهمیه آسیایی به دست بیاورد، عنوان کرد: «شرایط مسابقات در صدر جدول با حساسیت زیادی پیگیری می‌شود باید تمامی مسابقاتمان را جدی بگیریم و از ۲ دیدار پیش‌رو ۶ امتیاز کسب کنیم. همچنین نیم نگاهی به نتایج سایر تیم‌ها داریم؛ اما مسئله مهم این است که خود ما با قدرت کارهایمان را به پایان برسانیم.»
ایرانیان در مورد فاصله ۲۳ روزه هفته سی‌ودوم تا هفته سی‌وسوم لیگ برتر گفت: «این وقفه برای همه تیم‌ها مشکلاتی را ایجاد می‌کند که ما نیز از آنها مستثنی نیستیم؛ اما کاری از دستمان برنمی‌آید و با توجه به دیدارهای برخی از نمایندگان ایران در آسیا چنین شرایطی به وجود آمده است. این تعطیلات برایمان دردسر ایجاد کرده اما در همه شرایط تابع قانون هستیم.»
سرپرست نفت در پایان اظهار داشت: «نفت تهران تیمی است که هیچ‌گونه حاشیه‌ای ندارد و این مسئله نشان می‌دهد مدیریت تیم با برنامه‌ریزی کارهای خود را رو به جلو ببرد. هیچ‌گاه در تاریخ چند ساله باشگاه به هیچ بازیکنی بی‌احترامی نکردیم و این موضوع یکی از رمزهای موفقیت ما است. بسیاری از مربیان و بازیکنان دوست دارند با نفت تهران همکاری کنند چرا که همواره کارهایمان را با برنامه جلو بردیم و هیچ بدهی نداریم. ارتباط ما با اعضای تیم بسیار شفاف است و نداشتن حاشیه یکی از رمزهای موفقیت ما بوده است.»
فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=77058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر