2

پیروزی پر گل تیم فوتبال استقلال برابر با الریان قطر

  • کد خبر : 77191
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۷

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر الریان قطر در آستانه صعود از گروه مرگ قرار گرفت.

فوتبال استقلال ایران از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از ۲۵ هزار تماشاگر به مصاف تیم الریان قطر رفت که بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

فرهاد مجیدی در دقیقه ۴۵ با یک ضربه سر و هاشم بیگ‌زاده در دقیقه ۷۳ با یک ضربه فنی و آرش برهانی در دقیقه ۹۰+۱ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

آندره حداد داور لبنانی به تاباتا و موسی هارون از الریان و مهدی رحمتی از استقلال کارت زرد نشان داد. العی بازیکن تیم الریان قطر در دقیقه ۷۴ کارت قرمز گرفت و از میدان اخراج شد.

استقلال با این برد ۱۰ امتیازی شد و  صدرنشین گروه D باقی ماند. الریان قطر هم با ۴ امتیاز آخرین تیم جدول است و حذفش از رقابت‌ها قطعی شد.

استقلال یک قدم تا صعود به مرحله بعدی فاصله دارد و اگر دیدار دو تیم الهلال عربستان و العین امارات که از آغاز شده مساوی تمام نشود صعود استقلال به مرحله بعدی قطعی است در غیر اینصورت هر سه تیم استقلال، الهلال و العین شانس صعود دارندو به نتایج روز آخر کشیده می‌شود. آخرین بازی استقلال در امارات مقابل العین است. الهلال تا دقیقه۳۰ با نتیجه ۲ بر صفر از العین امارات پیش است.

 

*ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، علی حمودی، ساموئل، حنیف عمران‌زاده، جواد نکونام، مجتبی جباری، هاشم بیک‌زاده، پژمان منتظری، ایمان موسوی( از دقیقه ۶۴ فرزاد حاتمی) و فرهاد مجیدی ( از دقیقه۸۰ آرش برهانی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=77191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر