1

دیکتاتورهای حاکم در کشورهای عربی و حامیان غربی آنان به شدت نگرانند

  • کد خبر : 7734
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۴

سردار سیدمسعود جزایری معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تصمیم دولت مصر مبنی بر محاکمه مبارک را حاصل مقاومت و پایداری مردم مصر در راه اهداف انقلاب خود دانست افق به نقل از معاونت فرهنگی و تبلیعات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: با آغاز محاکمه حسنی مبارک حساب‌کشی از نظام‌های دیکتاتور کشورهای عربی […]

سردار سیدمسعود جزایری معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تصمیم دولت مصر مبنی بر محاکمه مبارک را حاصل مقاومت و پایداری مردم مصر در راه اهداف انقلاب خود دانست

افق به نقل از معاونت فرهنگی و تبلیعات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: با آغاز محاکمه حسنی مبارک حساب‌کشی از نظام‌های دیکتاتور کشورهای عربی منطقه نیز کلید خواهد خورد و در محاکمه دیکتاتور مصر در حقیقت دیکتاتورهای حاکم در سایر کشورهای عربی هم محاکمه خواهند شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه یک محاکمه عادلانه و هوشمندانه قطعا خواهند توانست اسناد مستدلی درباره حاکمان اعراب ارائه کند، گفت: شواهد و قرائنی در دست است که دیکتاتورهای حاکم در کشورهای عربی و حامیان غربی آنان به شدت نگرانند مبادا ارتباطات پنهان سیاسی و توافقات خائنانه آنان که در واقع مشارکت در خیانت به آرمان‌های اعراب و شریک بودن در جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین را اثبات خواهد کرد، توسط مبارک برملا شود لذا به هر طریق ممکن خواستار جلوگیری از برگزاری این محاکمه هستند.

جزایری خاطرنشان کرد: برگزاری محاکمه مبارک و مجازات وی از یک سو آینده دیکتاتورهای حاکم بر عرب را مشخص می‌کند و از سوی دیگر شرایط جدیدی برای باطل کردن و ملغی ساختن پیمان‌ها و توافقاتی که طی دهه‌های اخیر با امضای حسنی مبارک متعقد شده است، فراهم می‌‌شود که از جمله آنها می‌توان به قرارداد صادرات گاز از مصر به رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور پرونده مبارک را مملو از سیاهی و خیانت به اعراب به ویژه مردم مظلوم فلسطین دانست و افزود: اینک وقت آن رسیده است که مبارک تاوان عملکرد پلید و خائنانه خود را پس دهد. او باید در قبال تلاش برای تکمیل محاصره مردم غزه و انسداد گذرگاه رفح و سکوت در قبال تضعیف مردم لبنان و لگدمال شدن ملت عراق زیر پای چکمه‌پوشان آمریکایی پاسخگو باشد.

وی داستان حاکمیت دیکتاتورها در اقصی نقاط جهان به ویژه در منطقه راهبردی خاورمیانه و شمال آفریقا را رو به پایان دانست و تأکید کرد: ظالمانی که بی‌اختیار و بی‌اراده برابر قدرت‌های سلطه‌گر جهانی سرتسلیم فرود آوردند و امور مردم و مملکت خود را به بیگانگان غربی، آمریکایی سپردند، امروز در برابر اراده نافذ ملت‌های عرب مسلمان خرد شده‌اند و ناامیدانه فرجام خفت‌بار خود را در امروز و فردا جستجو کرده و پذیرفته‌اند که با وجود طرح‌ها و نقشه‌های گوناگون حامیان خود، دیگر راه بازگشتی ندارند. دیکتاتورهای دنیای عرب، رسیدن به وضعیتی که امروز مبارک در آن دست و پا می‌زند را باید به خوبی درک کنند؛ وضعیتی که فرار از آن حتی با حمایت قدرت‌های فرامنطقه‌ای به ویژه ایالات متحده محال خواهد بود.

جزایری در پایان سخنانش گفت: البته محاکمه حسنی مبارک و امثال وی نباید سبب سرگرمی انقلابیون و دور شدن آنها نسبت به خواسته‌های انقلابی خود شود و تا محو کامل کلیه آثار رژیم طاغوتی باید به مبارزه ادامه دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر