5

برخی پورشه و پاداش ۲۰ میلیونی دادند ولی ما صعود کردیم!

  • کد خبر : 77340
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: «به عنوان یک هوادار از قلعه نویی می خواهم در استقلال بماند.»

امیر عرب اظهار داشت: «استراحت کافی جواب داد و بچه ها در یک بازی با طراوت توانستند حریف را مغلوب کنند. استقلال واقعا زیبا بازی کرد و این برد تقدیم به همه هواداران.»
وی افزود: «شما دیدید که مجیدی هم خوب بازی کرد و قلعه نویی نشان داد که اگر بازیکنی آماده باشد فرق نمی گذارد و به او بازی می دهد. ضمن اینکه تعویض های وی نیز جواب داد و برهانی به محض اینکه آمد گل زد.»
عرب افزود: «روزی که قرعه کشی شد خیلی ها گفتند استقلال از این گروه بالا نمی آید. در مالزی سردار جعفری کنار من نشسته بود. وقتی با الریان، الهلال والعین همگروه شدیم سردار جعفری به من گفت که تراکتور آمده بالا و شما فکری به حال خودتان بکنید. با این قرعه فتح الله زاده تو را می کشد! اما حالا ما از این گروه آمدیم بالا. ان شاءالله تراکتور هم امروز بازی اش را می برد.»
عرب خاطرنشان کرد: «در مالزی مصاحبه کردم و گفتم که تیم استقلال با ۵۰ درصد توان خود صعود می کند که این طور هم شد. همه اینها نتیجه تلاش های دکتر فتح الله زاده، درایت امیر قلعه نویی و همدلی بازیکنان و سایر عوامل باشگاه بود. امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی ایران است و حالا با صعود از این گروه نشان داده که در آسیا هم پرافتخار است.»
معاون اجرایی استقلال ادامه داد: «ما با دست خالی به اینجا رسیدیم. تازه یک ماه است که از نظر مالی اوضاع کمی خوب شده. ما پول نداشتیم حتی به انزلی برویم. خب، این نتایج با این شرایط ارزش دارد.»
وی درباره احتمال جدایی قلعه نویی از استقلال در فصل بعد گفت: «او حرف هایی می زند که به حق است. اول فصل چند بازیکن مدنظرش بود که جذب نشدند. در عوض تیم هایی بودند که پورشه دادند و یا برای بردهایشان پاداش ۲۰ میلیونی می دهند. اما استقلال در کورس قهرمانی لیگ برتر است و در آسیا هم موفق بوده. اینها با دست خالی بود. من دیدم که  فتح الله زاده شب و روز نداشت و چقدر در تلاش بود تا پول فراهم کند. ما با خون دل خوردن تا اینجا پیش آمدیم. من نه به عنوان معاون اجرایی، نه به عنوان رفیق قلعه نویی که به عنوان یک هوادار از وی می خواهم در استقلال بماند.»
اوج نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=77340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر