2

ایرج قادری گفت:‌ من به شدت بیمارم و اگر زنده بمانم دوست دارم، برای جواب احساسات مردم فیلم بسازم.

  • کد خبر : 7751
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۱

ایرج قادری گفت:‌ من به شدت بیمارم و اگر زنده بمانم دوست دارم، برای جواب احساسات مردم فیلم بسازم. افق: این کارگردان که شب گذشته (یکشنبه نهم مرداد ) در مراسم بزرگداشتش قبل از نمایش فیلم «شبکه» در سینما اریکه ایرانیان سخن می‌گفت، اظهار کرد:‌ همه امشب به من منت گذاشتند که به اینجا آمدند، […]

ایرج قادری گفت:‌ من به شدت بیمارم و اگر زنده بمانم دوست دارم، برای جواب احساسات مردم فیلم بسازم.

افق: این کارگردان که شب گذشته (یکشنبه نهم مرداد ) در مراسم بزرگداشتش قبل از نمایش فیلم «شبکه» در سینما اریکه ایرانیان سخن می‌گفت، اظهار کرد:‌ همه امشب به من منت گذاشتند که به اینجا آمدند، من هم خودم را از بیمارستان به اینجا رساندم تا شما را ببینم و دست تک تک شما را ببوسم.

وی از عوامل و بازیگران فیلم «شبکه» قدردانی کرد.

مرتضی شایسته تهیه کننده سینما هم که لوح تقدیری را به ایرج قادری اهدا کرد،از این کارگردان به عنوان سازنده فیلم‌های خاطره سازی برای سینمای ایران یاد کرد.

اکبر عبدی هم درباره قادری گفت:‌او عاشق سینما است و آنقدر علاقه دارد که حتی سلامتی‌اش را هم با آن معامله کرده است. قادری سر فیلمبرداری از همه زودتر می‌آمد و آدم از این همه عشق اش به سینما خجالت می‌کشید.

این بازیگر تصریح کرد:‌ امثال قادری کم هستند و ناصر تقوایی هم اینگونه است.امروز عده‌ای سینما را دوست دارند چون سینما راهی برای رسیدن آنها به هدف‌های دیگر است.

عبدی به طنز گفت: هر فردی که امشب به اینجا آمده و برای دیدن «شبکه» بلیت خریده، اگر این فیلم را دوست نداشت من پول بلیتش را پس می‌دهم.

در این مراسم فیلم «شبکه» آخرین ساخته ایرج قادری برای اولین بار به نمایش درآمد.

سیدضیاء هاشمی ‌،حبیب کاوش‌، ماه چهره خلیلی‌ وحبیب اسماعیلی‌، از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

اکبر عبدی، ایرج قادری، ماه‌چهره خلیلی، نیما شاهرخ‌شاهی، افسانه پاکرو، سیروس گرجستانی، مجید مشیری، الیزابت امینی، امیرعلی رنجبر، میرطاهر مظلومی، مریم امیرجلالی و عباس امیری بازیگران این فیلم هستند.

«شبکه» با فیلمنامه‌ای از عبدالرضا منجزی درباره انتشار فیلم‌های خصوصی افراد است و اتفاقاتی پیرامون این موضوع را به تصویر می‌کشد.ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7751

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر