2

هشدار کشورهای منطقه به دخالت‌های بی‌مورد ترکیه

  • کد خبر : 78292
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۰۱

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ترکیه باید از دخالت در امور کشورهای منطقه بپرهیزد، گفت: دولتمردان ترکیه به جای دخالت در امور دولت‌ها به مشکلات کشورشان رسیدگی کنند.

 

“مهدی دواتگری” نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس  با اشاره به اظهارات اخیر اردوغان (رئیس جمهور ترکیه) مبنی بر اینکه “تروریست‌های ترکیه به ایران کوچ کنند”، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره مبارزه با تروریست در جهان را اولویت سیاسی خود قرار داده است بنابراین هیچ‌گاه اجازه ورود به عناصر تروریستی در کشور را نخواهد داد.

وی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره مخالف هرگونه اقدامات شرورانه و تروریستی در جهان به‌‌ویژه در منطقه بوده و این اقدامات شرورانه را محکوم می‌کند.

دواتگری با تاکید بر اینکه دولت ترکیه باید از دخالت در امور کشورهای منطقه بپرهیزد، تصریح کرد: دولتمردان ترکیه به جای انتقال مشکلاتشان به سایر کشور‌ها، به حل و بررسی مشکلات داخلی کشورشان رسیدگی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: به دولتمردان ترکیه هشدار می‌دهیم از انجام هر اقدام شرورانه و ضد حقوق بشری که امنیت کشورهای منطقه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد خودداری کنند.
باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=78292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر