4

طلا، در کانون توجه

  • کد خبر : 78512
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۱۵

بازارهای آسیایی برای جبران کاهش قیمت طلا در روز جمعه، نخستین روز کاری هفته را در حالی آغار کردند که قیمت این کالا با روند صعودی همراه شد و دلار نیز کاهش قیمت را در پی داشت.

 

بازارهای آسیایی برای جبران کاهش قیمت طلا در روز جمعه، نخستین روز کاری هفته را در حالی آغار کردند که قیمت این کالا با روند صعودی همراه شد و دلار نیز کاهش قیمت را در پی داشت.

بر اساس این گزارش، قیمت آتی طلا برای تحویل در ماه ژوئن با افزایش ۱٫۳ درصدی به هر اونس ۱۵۷۰ دلار رسید.

 

افزایش قیمت این کالا هنگامی به ثبت رسید که بورس کالای نیویورک در نخستین روز کاری و در اولین معامله این کالا رشد ۸ دلاری قیمت طلا را اعلام کرد.

در این بین، قیمت شمش طلا با رشد ۶ دلاری به هر اونس ۱۴۶۸ دلار معامله شد و در بورس هنگ کنگ نیز قیمت طلا با رشد ۰٫۷ درصدی معامله شد.

 

افت قیمت دلار در آسیا و کاهش شاخص این ارز تا مرز ۰٫۴ درصدی در ساعات بعدازظهر امروز به وقت هنگ کنگ بازارها را با رشد قیمت این کالا همراه کرد.

کارشناسان معتقدند افزایش تقاصا برای خرید این کالا و تمایل هند به ذخیره طلا قیمت ها را در بازار پس از رکود نسبی این کالا با افزایش رو به رو خواهد کرد.

 

این در حالی است که، قیمت آتی نقره با رشد ۲٫۴ درصدی به هر اونس ۲۴ دلار رسید و قیمت آتی مس برای تحویل در سه ماه آینده با رشد ۰٫۴ درصدی به هر پوند ۳٫۱ دلار معامله شد.

معامله آتی پلاتینیوم برای تحویل در ماه جولای با رشد ۱٫۲ درصدی به هر اونس ۱۴۸۶ دلار رسید و معامله آتی پالادیوم برای تحویل در ماه ژوئن با رشد ۰٫۴ درصدی هر اونس ۶۷۹ دلار معامله شد.

طلا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=78512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر