2

اظهارت بازیگر زن هندی درباره فیلم‌ ایرانی

  • کد خبر : 78562
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶

امسال برگزارکنندگان جشنواره فیلم کن صد سالگی سینمای هند را جشن می گیرند، بنابراین چندان غافلگیرکننده نیست که یکی از بهترین چهره های سینمای هند، ویدیا بالان را به این جشنواره دعوت کرده اند.

ویدیا بالان (Vidya Balan) یکی از پرکارترین بازیگران زن سینمای هند است که سال گذشته از مراسم های اهدای جوایز مختلف جایزه بهترین بازیگر زن نقش نخست را برای فیلم «کاهانی /داستان» از آن خود کرد.

 

قرار است او در کنار رئیس هیات داوران بخش رقابتی جشنواره، استیون اسپیلبرگ طی دوازده روز به قضاوت فیلم های بخش مسابقه جشنواره بنشیند.

 

چندی پیش بود که استیون اسپیلبرگ به کشور هند سفر و با دست اندرکاران این سینما ملاقات کرد.

 

ویدیا بالان احساس افتخار می کند از اینکه می تواند در این صحنه جهانی نماینده کشورش باشد. او می گوید: «اگر هر سال به عنوان داور انتخاب می شدم باعث خوشحالی ام می شد ولی داوری در صد سالگی سینمای هند اتفاق خاص تری است. آرزو داشتم بخاطر فیلم هایم در این رویداد فرهنگی شرکت کنم ولی قرار گرفتن در کنار استیون اسپیلبرگ و نیکول کیدمن خود باور نکردنی است.»

 

ویدیا بالان در کنار نائومی کاواسه، لین رمسی، کریستف والتس، کریستین مونگیو، دانیل اوتوی، نیکول کیدمن و استیون اسپیلبرگ فیلم های بخش مسابقه ی جشنواره را داوری خواهد کرد که «گذشته» ساخته اصغر فرهادی یکی از آن فیلم ها است.

 

ویدیا بالان در ادامه می گوید: «تاکنون هیچ پیشنهادی از هالیوود نداشته ام اما دوست دارم در یک فیلم ایتالیایی و ایرانی نقش افرینی کنم. چون سینمای این دو کشور به آنچه ما می شناسیم نزدیک تر است و فیلمهایشان درباره انسان هاست.»

 

منبع: کافه سینما، برترین ها

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=78562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر