3

پسر ۱۶ ساله شاهرگ جوان دیگری را برید!

  • کد خبر : 78568
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱

محمد جعفری – پسر ۱۶ ساله ای که با دخالت در درگیری دو برادر، شاهرگ یکی از آن ها را زده و موجب مرگش شده بود در جلسه محاکمه جزئیات این حادثه را شرح داد.

 

در ابتدای این جلسه که صبح دیروز در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران، به ریاست قاضی محمدسلطان همتیار برگزار شد، ابتدا فتاحی به نمایندگی از دادستان تهران به قرائت کیفرخواست پرداخت.

وی گفت: برابر محتویات پرونده علیرضا – ۱۶ ساله – متهم است ۵ بهمن سال گذشته در درگیری با جوان دیگری به نام رامین او را با ضربه چاقو از پا در آورده است. تحقیقات مرجع انتظامی حاکی از آن است مقتول و برادرش با یکدیگر اختلاف داشتند و پیش از حادثه با هم درگیر بودند.

اما در ادامه علیرضا با مداخله در این ماجرا رامین را کشته است. مطابق نظریه پزشکی قانونی بریدگی شاهرگ مقتول توسط شیئی برنده علت تامه مرگ است. متهمِ حاضر در همه مراحل تحقیقات اتهامش را پذیرفته است.از این رو خواستار مجازات وی هستم. در ادامه پدر و مادر مقتول خواستار قصاص علیرضا شدند.

.در ادامه پسر نوجوان گفت: من با برادر مقتول، به نام افشین دوست بودم. روز حادثه قرار بود با هم به خرید برویم اما وقتی افشین آمد دیدم آشفته است. کمی با او صحبت کردم تا آرام شد. چند دقیقه گذشت تا این که برادرش رامین آمد. او که خیلی عصبانی بود با مشت و لگد به جان افشین افتاد. افشین برادرش را قسم می داد و از او می خواست که رهایش کند اما رامین همچنان برادرش را کتک می زد. تصمیم گرفتم از دوستم در برابر برادرش حمایت کنم. به طرف آن ها رفتم تا افشین را از زیر مشت و لگد رامین بیرون بکشم اما رامین به من هم حمله کرد و من را هم کتک زد. من که از این کار عصبانی شده بودم چاقوی کوچکی را که داخل جیبم بود بیرون کشیدم. می خواستم رامین را بترسانم. دور تیغه چاقو یک پارچه پیچیده بودم اما نمی دانم چطور شد به گردن او برخورد کرد. من نیتی برای کشتن رامین نداشتم و این ماجرا فقط یک حادثه بود.به دنبال اظهارات متهم و وکیل مدافعش قاضی ختم دادرسی را اعلام کرد و هیئت قضایی وارد شور شدند.

خراسان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=78568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر