2

برنامه تولید ۷۵ هزاردستگاه ۲۰۶ ساخت داخل در سال ۹۲

  • کد خبر : 78571
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان تولید ۷۵ هزار دستگاه پژو ۲۰۶ ساخت داخل را در سال جاری در دستور کار قرارداده است.

افق: حسین نجاری قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در تولید با بیان این مطلب گفت: با استفاده از توان فنی و مهندسی قطعه سازان و بهره گیری از توان طراحان خبره صنعتی توانستیم در تولید ۲۰۶  بدون نیاز به پژو به خودکفایی برسیم.

وی افزود: درحال حاضر پژو ۲۰۶ ساخت داخل در دو مدل صندوق‌دار و هاچ بک تولید می شود و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، ۲۰۶دنده اتوماتیک نیز در اواخر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به این‌که در سال گذشته تعداد پنج هزار دستگاه ۲۰۶ تولید شداظهارداشت : برنامه تولید این خودرو درسال جاری روزانه ۳۰۰ دستگاه است.

وی با اشاره به عدم تامین قطعات از طرف پژو که موجب خودکفایی درتولید قطعات پلاتفرم پژو ۲۰۶ شدخاطر نشان کرد: قبل از این نیز قطعات این خودرو به غیر از مجموعه الکترونیکی، EMS و Air Bag آن ساخت داخل بوده است. نجاری افزود: محدودیت های ایجاد شده، زمینه خودکفایی کامل و تولید کلیه قطعات این محصول در داخل کشور و یا خرید مستقیم آن را فراهم کرد.

نجاری تاکید کرد: ۲۰۶ ساخت داخل از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با ۲۰۶ پژو نداشته، بلکه در مواردی ارتقا یافته و در سطح بالاتری از آن قرار دارد، شکیل تر شدن صفحه نمایش آمپر از جمله این موارد است. همچنین در ۲۰۶ ساخت داخل صفحه نمایش‌گر داشبورد گرافیکی بوده و به علت سه خطی بودن اطلاعات بیشتری در اختیار سرنشین قرار می دهد. صفحه نمایش ۲۰۶ پژو تک خطی و متن آن به زبان انگلیسی بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=78571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر