1

تقبیح اسید پاشی به صورت دختران و قتل عام در بحرین !!!

  • کد خبر : 7876
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۷

اسید پاشی نشانه توحش است اما قتل عام در بحرین …! مجری شبکه لس آنجلسی آی تی ان در یک برنامه زنده تلویزیونی به تقبیح اسید پاشی در ایران پرداخت. به گزارش افق – جام حمید شبخیز مجری شبکه لس آنجلسی آی تی ان به تقبیح اسید پاشی به صورت دختران پرداخت و گفت: «خود […]

اسید پاشی نشانه توحش است اما قتل عام در بحرین …!

مجری شبکه لس آنجلسی آی تی ان در یک برنامه زنده تلویزیونی به تقبیح اسید پاشی در ایران پرداخت.

به گزارش افق – جام حمید شبخیز مجری شبکه لس آنجلسی آی تی ان به تقبیح اسید پاشی به صورت دختران پرداخت و گفت: «خود مجید موحدی که اسید را روی آمنه پاشیده بود هم گریه می¬کرد ولی حقیقت این است که آمنه دیگر بینایی خودش را از دست داد و کور شد».
وی گفت: «کسی که این دل را دارد که روی صورت یک دختر اسید میپاشد خیلی میتواند آدم قسی القلبی باشد، من میتوانم اسم این کار را توحش بگذارم».
او افزود: «یک دختری از یک قیافه ای به یک قیافه دیگر تبدیل شود و دو چشمش هم کور شود بعد بیاید کسی را که به صورتش اسید پاشیده است را ببخشد کار بزرگی را انجام داده است و باید به او درود فرستاد؛ معلوم است که این دختر ایرانی قلبی دارد به بزرگی یک دنیا».
باید به این آقای مجری گفت که شما به یک پسر که فقط روی صورت یک دختر اسید پاشیده و البته کار بسیار ناشایست و قبیحی را انجام داده می گویید وحشی و قسی القلب و این موضوع رادر برنامه خود مطرح می کنید و یک برنامه را به آن اختصاص می دهید اما آیا آل خلیفه و آل سعود که هر روز در حال کشتار مردان و زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم بحرینی هستند وحشی و قصی القلب نیستند؟!
اینقدر این کشتار مردم بی دفاع بحرین برای شما بی ارزش است که حتی حاضر نیستید اسمی از آنها در برنامه یتان بیاورید؟!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7876

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]