3

لژیونر شدن شماره ۹ پرسپولیس به تیم‌ بزرگ اروپایی؟!

  • کد خبر : 78770
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۷:۲۶

مدیر برنامه‌های کریم انصاری‌فرد گفت: در خصوص این بازیکن در حال مذاکراتی هستیم و تا دو هفته دیگر تقریبا همه چیز مشخص می‌شود.

محمودرضا فاضلی در خصوص ترانسفر کریم انصاری‌فرد به اروپا اظهار داشت: صحبت‌ها و مذاکراتی در خصوص این بازیکن شده است. اما به نظر می‌رسد تا دو هفته دیگر بتوان در مورد انصاری‌فرد نظر نهایی را داد.

وی در خصوص خبر خداحافظی مهدوی‌کیا در آلمان نیز گفت: قطعا بازی خداحافظی مهدوی‌کیا برای پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان انجام می‌‌شود اما یک بازی خداحافظی دیگر با تعاملی که با باشگاه پرسپولیس داریم برای ایشان انجام می‌شود.

وی افزود: با رویانیان در این باره حرف‌هایی زدیم و حتی با هامبورگ هم مذاکراتی داشته‌ایم اما فعلا زمان، تاریخ و مکان آن مشخص نیست ما به دنبال این هستیم تا بازی در شأن مهدوی‌کیا برگزار شود.

وی یادآور شد: میشائیل بالاک یکی از اسطوره‌های فوتبال آلمان و یکی از برجسته‌ترین و محبوب‌ترین فوتبالیست آلمانی که می‌توان او را با مهدی مهدوی‌کیا مقایسه کرد، ۱۲ ماه پس از اینکه از فوتبال او را کنار گذاشتند از آنجایی که فوتبال را شروع کرده بود در یک بازی نمادین خداحافظی کرد. ما هم برای مهدی به دنبال یک بازی با آبرو و خاص هستیم.

فاضلی افزود: صد درصد این بازی برگزار خواهد شد اما امروز و یا فردا و یا یک ماه آینده شاید اتفاق نیفتد ما مذاکرات خود را انجام می‌دهیم و از طریق مدل‌های مختلف که برای خداحافظی یک بازیکن است، وارد می‌شویم. البته هامبورگ برای بازی خداحافظی مهدوی‌کیا در اولویت است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=78770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر