3

تبانی در فوتبال تمام شدنی نیست

  • کد خبر : 78838
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸

سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز معتقد است تبانی در فوتبال ایران تمام شدنی نیست. او می‌گوید عزیزالله محمدی و علیرضا علیپور پرونده‌های خوبی درباره تبانی و مسائل غیر اخلاقی فوتبال داشتند ولی نگذاشتند آنها این پرونده‌ها را رو کنند.

محمد عاری در گفتگو با مهر در خصوص مسئله تبانی در فوتبال ایران که این روزها با حضور یک تیم دسته اولی در لیگ برتر مجددا مطرح شده، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بحث تبانی در فوتبال ایران بوده، هست و خواهد بود. تبانی در فوتبال تمام شدنی نیست ولی بهترین افرادی که می‌توانند در این خصوص صحبت کنند، علیرضا علیپور و عزیزالله محمدی هستند. آنها چند سال در این زمینه کار کردند و به مدارک خوبی هم رسیدند.

وی افزود: درباره تبانی و مسائل غیر اخلاقی در فوتبال عزیزالله محمدی به جایی رسیده بود که می‌توانست مدارکی را رو کند ولی نگذاشتند او این کار را انجام دهد. به نظرم بحث اخلاقی اجازه نداد تا قانون به این مسائل رسیدگی کند.

سرپرست فجرسپاسی شیراز با بیان اینکه یکی از دلایل تنزل فوتبال ما در آسیا مربوط به همین مسائل است، تاکید کرد: مسئولان اگر دلشان می‌سوزد، داستان صعود یک تیم به لیگ برتر بهترین فرصت است تا به این اتفاقات رسیدگی شود. حالا یا پس از بررسی نهایی به نتیجه می‌رسند و تبانی ثابت می‌شود، که در اینصورت تیم خاطی جریمه می‌شود و مثل یوونتوس به لیگ پایین‌تر سقوط می‌کند و یا اینکه مسئولان به نتیجه‌ای در این باره نمی‌رسند و کار به روال عادی‌اش بر می‌گردد.

” شک نکنید بحث تماس با بازیکنان قبل از مسابقات صحت دارد”. عاری در پایان با بیان این مطلب، گفت: چون این اتفاقات سرمان آمده است، با جرات می‌گویم که در فوتبال ما چنین مسائلی جریان دارد. به عنوان مثال چند سال پیش وقتی در لیگ دسته اول بودیم، قبل از یک مسابقه حساس، با بازیکنان ما در هتل تماس گرفتند و حتی با سرمربی تیم صحبت کردند تا در آن مسابقه بازنده باشیم. به هر حال آنها این تماس‌ها را به باشگاه منعکس کردند و ما هم آنرا به مسئولان گزارش دادیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=78838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر