2

ماجرای پرونده تخلف ۴۵۰ میلیون یورویی چیست؟

  • کد خبر : 79359
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۰۳

این پرونده مربوط به یکی از شرکت های فعال در مناطق آزاد است که توانسته با حمایت برخی افراد ۴۵۰ میلیون یورو سرمایه را جذب کرده و به کاری مشغول شود که بدون مناقصه به آنها سپرده شده است.

خبرگزاری فارس: ماجرای پرونده تخلف 450 میلیون یورویی چیست؟

رییس سازمان بازرسی کل کشور که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری هم شده ، در بندر عباس تصریح کرده است که بزودی برخی اسناد پرونده ۴۵۰ میلیون یورویی را منتشر خواهد کرد.

 

این پرونده مربوط به یکی از شرکت های فعال در مناطق آزاد است که توانسته با حمایت برخی افراد ۴۵۰ میلیون یورو سرمایه را جذب کرده و به کاری مشغول شود که بدون مناقصه به آنها سپرده شده است.

 

گفته می شود یکی از ابعاد این پرونده مربوط به چکهای دریافت و پرداخت پول است که درست چند روز پس از ثبت شرکت مذکور و درج آگهی آن در روزنامه رسمی اتفاق افتاده  است.

 

سرماه گذاران این پروژه که از ایرانیان مقیم خارج از کشور هستند به فاصله اندکی از ثبت شرکت خود و بدون مناقصه و طی مراحل اداری لازم مبالغ عظیمی را دریافت کرده اند که اسناد آنها موجود است.

 

گفته می شود نام یکی از معاونین ارشد اجرایی کشور در این پرونده وجود دارد و او نامه هایی را امضا کرده است که کمک شایانی به این پرونده کرده است.

دانا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79359

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]