2

فتوایی عجیب در مورد نشستن روی مبل

  • کد خبر : 79650
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۹:۴۵

اگر در نشستن بر روی صندلی خیر و صلاح بود و موجب نزدیک شدن به خدا می شد، بدون شک صحابه این کار را انجام می دادند!

اخبار رسیده از صنعا پایتخت یمن حاکی از آن است که یکی از سرشناس ترین شیوخ وهابی در این کشور در فتوایی جدید نشستن زن بر روی صندلی را حرام دانسته است.

این شیخ سلفی که “الحبیب عمر بن محمد بن سالم بن حفیظ” نام دارد،‌ در فتوای احمقانه خود گفته:‌ اگر زنی بر روی صندلی بنشیند،‌ از اسلام خارج می شود زیرا نشستن زنان بر روی صندلی باعث می شود که جن ها با او نکاح (عقد ازدواج) کنند و لذا او از دین اسلام خارج می شود!

وی در ادامه افزود: در روایات آمده، اجنه زنانی را که بر روی صندلی می نشینند،‌ به عقد نکاح خود در آورند، و این باعث ایجاد فساد می شود و زن را از اسلام خارج می کند!

“الحبیب عمر بن محمد بن سالم بن حفیظ” همچنین گفت: صحابه و دیگر انسان های نیک همگی بر روی زمین می نشستند و از صندلی به هیچ وجه استفاده نمی کردند. اگر در نشستن بر روی صندلی خیر و صلاح بود و موجب نزدیک شدن به خدا می شد، بدون شک صحابه این کار را می کردند!

این مفتی وهابی افزود: صندلی و مبل ساخته غربی ها است و این خود نشانه ای است بر صحت فتوای بنده. صندلی و مبل به گونه ای طراحی و ساخته شده که انسان را به گناه می اندازد!

گفتنی است “الحبیب عمر بن محمد بن سالم بن حفیظ” ۳۷ ساله در سال ۲۰۱۱ میلادی از سوی یک مؤسسه اردنی به عنوان یکی از ۵۰۰ شخصیت های با نفوذ در جهان معرفی شد.

 

منبع: شیعه آنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر