3

نفوذ “زنان بدکاره” به “ارتش آزاد سوریه” / نقش “تروریست‌های بدکاره” سوریه چیست؟ + تصاویر

  • کد خبر : 79933
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۹:۳۳

پس از حدود دو سال درگیری مخالفان سوری با دولت قانونی”بشار اسد”، سیاست‌های سرکردگان شورشیان به بن‌بست خورده و به مرحله‌ای رسیده‌اند که به استفاده از زن‌ها برای جذب نیرو و ادامه درگیری‌ها متوسل شده‌اند. بدبختی و درماندگی شورشیان به مرحله‎‌ای رسیده که زن‌های بدکاره و رقاص را از فاحشه‌خانه‌ها و کلوب‌های شبانه استخدام کرده و از آن‌ها برای جذب جوانان سوری و دیگر کشورها استفاده می‌کنند.

 

 به دنبال درگیری‌های شدیدی که در داخل خاک سوریه در دو سال گذشته رخ داده است، گروه‌های معارض مختلفی به ارتش مخالف دولت قانونی “بشار اسد” پیوسته‌اند. هدف اصلی این گروه‌های تروریستی و به ظاهرقانونی، تخریب وجهه بین‌المللی “بشار اسد” و به وجودآوردن دولتی است که عروسک دست قدرت‌های غربی و به ویژه “صهیونیست‌ها” باشد.

درگیری‌های بی‌نتیجه وخونین شورشیان
درگیری‌های دو سال اخیر در داخل خاک سوریه تا کنون نتیجه‌ای جز ویرانی‌ و کشتار مردم بی‍گناه و مسلمان سوریه درپی نداشته است. در طی این مدت بیش از یک میلون و پانصد هزار خانواده آواره شده‌اند.

 

درآغازدرگیری‌های خونین در داخل خاک سوریه، مخالفان تحت پوشش “اصطلاحات قانونی و حکومتی”، فعالیت‌های شوم خود را آغاز کردند، ولی رفته رفته ماهیت واقعی این جریان روشن شد و حمایت‌های بین‌المللی از سوی غرب و به ویژه برخی سران عرب و صهیونیست‌ها باعث شد شعله‌های این نبرد ضدحکومتی و برانداز بیش از پیش شعله‌ور شود.

شورشیان در نبردهای خود از هیچ فعالیت تخریبی و خشن اجتناب نکرده و برای رسیدن به اهداف خود حتی از کودکان و زنان نیز استفاده ابزاری می‌کنند.

 

این مسئله تا حدی بوده که برای جبران نیروهای خود، دست به دامن “مفتی‌های وهابی” شده و “جهاد نکاح” را به منظور جذب نیروهای بیشترمطرح کردند. هدف اصلی از این فتوای شیطانی، جذب “دختران و زنان زیبا” و در نهایت اغوای مردان جهان عرب برای حضور در جبهه مخالفان سوری بوده است.

حضورزنان درجبهه شورشیان سوری با وعده “نیل به رستگاری”
یکی از جنبه‌های جالب توجه و سوال برانگیز در مورد درگیری‌های خونین سوریه، حضور زنان در جبهه شورشیان است.

در ابتدای درگیری‌ها، زن‌های سوری نقشی در بحران نداشته و تنها نظاره‌گر جنگ بوده‌اند. اما به تدریج و با فریب و اغوای مفتی‌های وهابی و تبلیغات دروغین رسانه‌های غربی مبنی بر مشروع نبودن نظام “بشار اسد” و تحمیل این عقیده که حکومت “اسد” حکومتی دیکتاتوری و غیراسلامی است، برخی زنان به مبارزه در جبهه نظامیان شورشی ترغیب شدند. وعده مفتی‌ها به زنان رسیدن به رستگاری است.

 

همچنین با برملا شدن سیاست‌های خصمانه و تروریستی شورشیان، مردها از این نیروهای به ظاهر اسلام طلب دلسرد شده و رو به دولت “بشاراسد” آوردند. در نتیجه، سران شورشیان و در راس آن‌ها دول غربی به نقشه‌ای کثیف روی آورده و از زنان بدکاره برای حضور در درگیری‌ها دعوت کردند.

حضورزنان در جبهه شورشی‌ها تا حدی بوده که مجله “تایم” در یکی از شماره‌های خود مقاله‌ای را به این موضوع اختصاص داد و نوشت که “حضور زنان در گروه مخالفان اسد بسیار پررنگ است. کم‌ترمنطقه‌ای را می‌توان یافت که اثری ازحضورزنان نباشد”.

 

زنان مسلح در جبهه معارض سوری
در درگیری‌های داخلی سوریه می‌توان به وضوح نقش پررنگ زنان مسلح را مشاهده کرد. این زنان در حالیکه فرزندان خود را به همراه دارند، با در دست داشتن اسلحه خود را مخالف دولت “بشار اسد” نشان داده و خواستاربراندازی حکومت وی هستند. در پاره‌ای از موارد، زنان رهبری گروهی از شورشیان را برعهده گرفته و با شقاوت تمام دستور قتل مردم بیگناه را صادر می‌کنند.
در یک مورد، یکی از فرماندهان سابق ارتش سوریه به نام “زبیده المیقی” “Zubaida al-Meeki”، با خیانت به کشورخود، به گروه تروریستی “ارتش آزاد سوریه” پیوسته است. وی اولین زنی بود که رسما خروج خود از ارتش کشور سوریه را اعلام کرد و به صف تروریست‌ها پیوست.

زنانی که رهبری همنوعان خود را برعهده می‌گیرند معمولا زنانی عادی بوده و هیج آموزش نظامی‌ای ندیده‌اند. این افراد تنها برای نشان دادن تصویری موجه از “ارتش به اصطلاح آزادی بخش سوریه” به کار گرفته می‌شوند. در بعضی از نقاط زنان نقش “تک تیرانداز” را برعهده گرفته و خون سربازان دولت اسد را بی‌دلیل بر روی زمین می‌ریزند.

اما فرآیند جذب زنان تنها از طریق روش‌های معمول نبوده و رهبران فاسد این شورشی‌ها به طرقی شیطانی در پی استفاده ابزاری از زنان هستند.
به‌کارگیری “زنان بدکاره و فاحشه” در “ارتش به اصطلاح آزادی بخش سوریه”
به دلیل برملا شدن ماهیت وجودی نظامیان شورشی و ریزش افرادشان، سرکردگان این تروریست‌ها به جذب زنان بدکاره و رقاصه روی آورده‌اند. در چند مدت اخیر، دخترانی در گروه‌های مخالف نظام اسد به‌ کار گرفته شده‌اند که به بدکاره بودن مشهور بوده و در کلوب‌ها و کاباره‌ها به رقاصی و ارضای نیازهای حیوانی مردهای طماع عرب مشغولند.
سرکردگان شورشی‌ها با اغوای مالی این دختران و قول داشتن یک زندگی مفرح پس از پایان درگیری‌ها، آن‌ها را به سوریه آورده و برای ارضای نیازهای جنسی شورشیان جوان و پیر استفاده می‌کنند. این حرکت مشمئزکننده به حدی سروصدا کرده که داد مدافعان حقوق زنان را نیز در آورده است. این کارشناسان اعتقاد دارند استفاده ابزاری و جنسی از دختران جوان برای حفظ نیروی نظامی، یک کار غیرانسانی بوده و هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد.

 

به گزارش پایگاه خبری العالم، درپاره‌ای ازموارد، ماموران شورشیان سوری در صورت امتناع ورزیدن این دختران از پیوستن به آن‌ها، به زور متوسل شده و دختران را به مرگ تهدید می‌کنند.
چندی پیش پایگاه خبری” النخیل” اعلام کرد یکی از زنان فاسد معروف به نام “جیسکا”  بر اثر فشار “جبهه النصره” و تهدید او به قتل، وارد این گروه شد. مسؤولیت این زن یافتن دختران و زنان سوری برای اعضای گروه تروریستی جبهه النصره برای مقاصد غیراخلاقی بوده است.

“ام جعفر” یا همان “جیسکا” معروف

“جیسکا” نام یکی از رقاصه‌های شناخته‌شده شبکه‌های غیراخلاقی عربی (شبکه غنوه) است که پس از آغاز جنگ علیه دولت سوریه، توسط جبهه تروریستی “النصره” استخدام شد. وی در جامه یک تک‌تیرانداز به مبارزه و تخاصم با دولت سوریه مشغول است.

جیسکا که تا پیش‌ از این به فعالیت‌های غیراخلاقی مشغول بوده اکنون با تغییرنام خود به “ام جعفر” در صف تروریست‌های سوری قرارگرفته است.

فتوای تکان دهنده “یاسر العجلونی”
معارضان سوری با پشتیبانی “مفتی‌های مرتجع عرب” از “تجاوز” به عنوان یک “سلاح جنگی” استفاده می‌کنند. چندی پیش یک “شیخ سلفی اردنی” به نام “یاسر العجلونی” فتوا داده که به اسارت در آوردن زنان سوری درجریان نبردهای جاری در این کشور و بهره‌برداری جنسی از این زنان اسیر، جایز است.

“جهاد نکاح”، جدیدترین روش جذب دختران
مفتی‌های وهابی با صدور فتوایی بهترین راه برای شرکت زنان در درگیری‌های سوریه را “جهاد نکاح” عنوان کردند. براساس این فتوا که آن را به مفتی تندرو “محمد العریفی” نسبت می‌دهند، دختران ۱۴ تا ۱۶ ساله و یا “زنان مطلقه”، اگر برای رفع نیازهای حیوانی شورشیان سوری به این کشور سفرکنند، ثواب آن‌ها بهشت است.

 

یک شرکت مصری در امور نقل و انقال زنان سوری فعال شده و آگهی با این مضمون که “دختران متعهد و محجبه و نقابدار سوری به تعداد مورد نیاز موجود است!” منتشر کرده است.

به گفتۀ فعالان “حقوق بشر”، این قبیل شرکت‌ها که تحت پوشش بنگاه‌های ازدواج فعالیت می‌کنند، در واقع مروّج فحشا هستند و از راه “قاچاق انسان” به کسب درآمدهای هنگفت می‌اندیشند.

اخیرا رسانه‌های عربی و منطقه‌ای خبری را درباره اقدام طرفداران گروه النصره در ربودن یک دختر ۱۶ ساله تونسی و فرستادن وی به سوریه برای عمل به فتوای “جهاد نکاح” منتشر کرده بودند.

رهبران فاسد و حیوان‌صفت شورشیان سوری
سرکردگان معارضان سوری علاقه شدیدی به زنان و “مشروبات الکلی” دارند. این افراد با وجود ادعای اسلام‌گرایی، همواره به دختران تعرض کرده و از مشروبات الکلی استفاده می‌کنند. شورشیان سوری درحقیقت با همین دو حربه توانسته‌اند بسیاری از جوانان را از کشورهای عربی و آفریقایی برای مبارزه با دولت سوریه به این کشور بکشانند.
چندی پیش یک فیلم ویدئویی از “غسان سلوایه” معروف به “ابونظیر” که از سرکردگان معارضان سوری است در اینترنت منتشر شد. در این فیلم، وی در حالی که اطرافش را چند زن فاسد گرفته، در حالت مستی آواز می‌خواند و مشروب می‌خورد.

“غسان سلوایه” که پارسال توسط نیروهای امنیتی سوریه دستگیرشده بود، در اعترافاتش به ایجاد هرج و مرج و آتش زدن اموال عمومی و هدف قراردادن نیروهای هوادارنظام اذعان کرده بود، اما با استفاده از عفو عمومی “بشار اسد” از زندان آزاد شد.

هتک حرمت خبرنگار الجزیره توسط یکی از رهبران جبهه النصره
“غاده عویس” مجری و گزارشگر مشهور شبکه “الجزیره”، که مدت‌ها در شهر “حلب” فعالیت کرده و گزارشاتی را از شورشیان سوری در شبکه الجزیره پخش کرده است، توسط یکی از فرماندهان گروه سلفی النصره مورد هتک حرمت قرار گرفت.

مسئله جالب توجه ارائه واکنش از سوی مدیران “شبکه الجزیره” بوده است. این عمل شنیع نشان‌ می‌دهد که شورشیان سوری تنها به فکر اهداف خود بوده و به همرزمان خود به ویژه زنان رحم نمی‌کنند.

گزارش از سلماز ابراهیم زاده

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر