2

جیب برحرفه‌ای بازار تجریش+تصویر

  • کد خبر : 80188
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۷:۴۶

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: دختری ۱۹ ساله که با شگرد‌های خاص از اهالی تجریش و مشتریان بازار تجریش، جیب بری می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

 

در تشریح خبر فوق اظهار داشت: طی ده‌ها فقره شکایت از سوی هموطنان و اهالی تجریش مبنی بر جیب بری و کیف زنی در محدوده تجریش ماموران بلافاصله اقدامات خود را آغاز کردند.

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش داشت: در این راستا ماموران به محل‌های مورد نظر اعزام شدند و با انجام یکسری اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد دوربین‌های امنیتی فروشگاه‌ها توانستند جیب بر را به هویت لیلا ۱۹ ساله، اهل اسلامشهر و دارای سابقه کیفری شناسایی کنند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه اذعان داشت: ماموران با در‌آوردن عکس متهمه از  داخل سیستم و توزیع آن به کلیه‌ واحد‌های گشتی، فعالیت خود را در راستای دستگیری نامبرده افزایش دادند.

وی افزود: روز گذشته ماموران با حضور در مناطق مختلف تجریش توانستند متهمه را داخل یک نانوایی در حالی که با یک کودک خردسال قصد جیب بری از هموطنان را داشت، شناسایی و بلافاصله وی را بازداشت کنند.

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش ادامه داد: در این خصوص ماموران زن انتظامی در بازرسی از متهم دستگیر شد توانستند ده‌ها کیف پول و ده‌ها انواع لوازم مسروقه کشف و ضبط کنند.

سرهنگ سعید کفراشی خاطرنشان کرد: با انتقال متهمه به کلانتری نامبرده در بازجویی فنی‌و پلیسی،  به روزی ۴ فقره جیب بری و کیف زنی اعتراف کرد.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر