2

از دستور عجیب پسر مبارک تا بلایی که پسر صدام بر سر بازیکنان تیم ملی آورد+تصاویر

  • کد خبر : 80207
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۳۹

از دیرباز یکی از معضلات خاندان‌های سلطنت موروثی حضور شاهزاده‌هایی بوده که در خانواده‌های مرفهی بزرگ شده و زحمت هیچ کار و آموزش و کسب حرفه ای را به خود نمی‌دادند، این گروه از شاهزاده‌ها عموما با وجود فراهم بودن انواع امکانات، به علت تن پروری از کسب آموزش‌های لازم و توان بالای فکری و ذهنی ناتوان بوده و همواره مشکلات زیادی برای حاکمیت ایجاد می‌کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل مشرق– در گزارشی از فرزندان پادشاهان و امرا و رهبران و روسای عرب به مهمترین جرایم اخلاقی و انسانی پرداخته شده است که چه در مصر توسط “علاء” و “جمال” مبارک، فرزندان “حسنی مبارک”، رئیس جمهوری مخلوع مصر و چه در کشور عربستان سعودی توسط شاهزادگان سعودی و چه در امارات و بحرین و یمن و عراق دوره حاکمیت “صدام حسین”، دیکتاتور معدوم عراق به آن پرداخته شده است.

در ادامه این گزارش به تفکیک به تبیین و تشریح مهمترین و بارزترین این جرایم و جنایات براساس کشورها و فرزندان روسا و رهبران آنها پرداخته است.

علاء و جمال مبارک

در خصوص علاء و جمال مبارک، پسران حسنی مبارک، رئیس جمهور مخلوع مصر مسائل زیادی مطرح می شود که برخی از آنها اخلاقی است و یکی از آنها رابطه احساسی علاء با یکی از بازیگران و هنرمندان زن مصری است که پس از تهدید این زن به افشای این روابط به طرز وحشتناکی از پیش رو برداشته می شود. علاء به محافظان شخصی خود دستور بیرون انداختن وی از تراس آپارتمانش را می دهد.


علاء و جمال مبارک
علاء و جمال مبارک

علاء و جمال مبارک

علاوه بر این آنها دارای جرائم مربوط به سوء استفاده از نفوذ و قدرت خود و دریافت هدایای غیرقانونی و کسب سودهای نامشروع و هدر دادن اموال عمومی هستند. موضوعی که موجب شده تا دستگاه های نظارتی مصر پس از انقلاب ۲۵ ژانویه و سرنگونی نظام مبارک به اتهام فساد از آنان تحقیق و بازجویی کنند. یکی از مهمترین اتهامات وارده به علاء و جمال مبارک در خصوص فساد اتهاماتی است که قرار است، در جلسه چهارم ماه می آینده دادگاه کیفری قاهره مورد رسیدگی قرار گیرد. در این ارتباط پسران مبارک و “احمد شفیق”، نخست وزیر سابق نظام مبارک متهم هستند که از “جمعیت خلبانان نیروی هوایی” اراضی را با قیمت ناچیز خریداری کرده اند و ریاست این جمعیت در آن زمان برعهده احمد شفیق بود. در اسناد مربوط به این قرارداد آمده است که قطعه زمین خریداری شده اطراف کانال سوئز در استان اسماعیلیه قرار دارد و مساحت آن به ۴۰ هزار متر مربع می رسد.

پسران صدام

اقدامات “عدی” و “قصی”، پسران “صدام حسین”، دیکتاتور معدوم عراق تا حدود بسیار زیادی به اقدامات علاء و جمال مبارک، پسران حسنی مبارک شباهت دارد. اقداماتی همچون “فساد، سوء استفاده از نفوذ، کسب سودهای غیرقانونی و رابطه با زنان”. با این تفاوت که پسران صدام در زمان حیات پدرشان و در زمان جنگ آمریکا علیه عراق کشته شدند. از مهمترین جرائم و اتهامات وارده به “عدی” این بود که او وقتی رئیس کمیته المپیک عراق بود، دست به شکنجه و زندانی کردن ورزشکاران بازنده می کرد و به عمد با چوب خیزران فوتبالیست ها را ترکه و آنها را با الفاظی همچون “سگ” و “میمون” مورد خطاب قرار می داد. او بازیکنان فوتبال را پس از هربار شکست در مسابقات مجبور می کرد تا با توپ بتونی فوتبال بازی کنند. او همچنین پس از شکست تیم عراق در مسابقات انتخابی جام جهانی، دستور داد که موی تمام بازیکنان را زده و آنها را کچل کنند و پس از شکست ۴-۱ تیم عراق در برابر ژاپن در جام ملت های آسیا در سال ۲۰۰۰ لبنان آنها را مجبور به فرو رفتن در کانال های فاضلاب کرد. عدی، “هاشم حسن”، دروازه بان و “قحطان شاطر” را تنبیه کرد و دستور داد آنها را سه روز شلاق بزنند.


عدی

 

قصی

عدی در مسائل جنسی و ربودن زنان عراقی از خیابان ها جهت سوء استفاده و تعرض به آنها معروف بود. او در این راستا اقدام به ربودن همسر یکی از فرماندهان ارتش عراق کرد که گفته می شد، همسرش مخالف حکومت است. به همین دلیل عدی به نیروهایش دستور داد تا همسر این خانم را مورد ضرب و شتم قرار داده و بازداشت کنند. پس آن نیز به این زن تعرض کرد و به قتل رساند. همسر آن زن هم به اتهام خیانت به صدام حسین به حبس ابد محکوم شد. گفته شده، عدی یکی از افسران خود را به دلیل اینکه اجازه نداده با همسرش برقصد، چنان مورد ضرب و شتم قرار داد که بیهوش نقش بر زمین شد و پس به دلیل شدت جراحت های وارده جان خود را از دست داد و این صرف نظر از جرایم دیگر عدی و قصی جرائمی در خصوص سرقت اموال عمومی و غارت ثروت مردم عراق است.

پسران قذافی

مشابه چنین اقداماتی به فرزندان سرهنگ “معمر قذافی”، دیکتاتور معدوم لیبی یعنی محمد، سیف الاسلام، معتصم، سیف العرب، هانیبال، خمیس، الساعدی و عایشه نیز منتسب است. آنها در طول حکومت دیکتاتوری پدرشان تعرض ها و تجاوزات و مفاسد و جرایم جنسی بی شماری مرتکب شدند که معروف ترین این جرایم به “ساعدی”، پسر سوم معمر القذافی، همو که به علاقه به فوتبال معروف بود و ریاست باشگاه الاتحاد لیبی را بر عهده داشت. گفته شده در مسابقه ای که میان الاهلی و الاتحاد لیبی برگزار شد، الاهلی پیروز شد و تماشاگران آن از این پیروزی خوشحال شده و شروع به شادمانی کردند. این موضوع خشم ساعدی را برانگیخت. به همین دلیل به نیروهای امنیتی این کشور دستور تیراندازی به سمت طرفداران الاهلی را داد که براثر آن ۲۰ نفر کشته و شمار زیادی مجروح شدند. همچنین گفته شده که الساعدی در پی اظهار نظر “بشیر الریانی”، ستاره فوتبال لیبی که گفته بود، الساعدی استعداد بازیگری فوتبال را ندارد، او را آنقدر شکنجه کرد که جان خود را از دست داد.


الساعدی قذافی

“سیف الاسلام”، پسر دیگر قذافی نیز به حرص و ولع زیاد به برقراری رابطه با زنان در لیبی معروف همه بود. او اقدام به سانسور شدید رسوایی های خود با یک مدل لباس ترکیه ای کرد که “شانجی” نامیده می شد. او سه سال با سیف الاسلام رابطه داشت، اما به علت گرایشات و تمایلات شدید و عجیب جنسی سیف الاسلام از او جدا شد. این زن می گوید: من عاشق بودم، می خواستم با او زندگی کنم، اما نتوانستم. او گاهی در یک روز با سه زن رابطه داشت و این نوع رابطه برای من غیر قابل تصور بود، به همین دلیل تصمیم گرفتم، از او جدا شوم.


سیف الاسلام قذافی

درباره سیف الاسلام همچنین گفته شده که او روابط متعددی با دختران یهودی داشت. همچنین دخترانی که در هواپیماهای شخصی او به عنوان مهماندار حضور می یافتند. او علاقه خاصی به رقاصه هایی همچون “بیونسه واشر” و “ماریا کاری” داشت و برای آنها در صحرای لیبی جشن های یک میلیون دلاری برگزار می کرد.

ماریا کاری

پش از سیف الاسلام از دیگر پسر قذافی یعنی “هانیبال” نام برده می شود. وی  با خودرو پورشه خود در حالی که مست بود، با سرعت بیش از ۹۰ مایل بر خلاف جهت در خیابان الیزه پاریس رانندگی می کرد. او به این دلیل دستگیر شد، اما به دلیل بهره مندی از مصونیت دیپلماتیک آزاد شد.


هانیبال قذافی

در جریان حادثه ای دیگری پلیس ژنو در سوئیس هانیبال و همسرش “الین اسکاف” را دستگیر و اتهاماتی مبنی بر “آزار و اذیت جسمی و استفاده از زور و تهدید” علیه خدمتکاران در یکی از هتل های ژنو را به آنها وارد کردند. این موضوع به بحران شدیدی میان دو کشور لیبی و سوئیس منتهی شد و لیبی از تمام شیوه های فشار و تهدید علیه سوئیس استفاده کرد تا مانع محاکمه هانیبال شود.


هانیبال و همسرش “الین اسکاف”

هانیبال در زمان دیکتاتوری قذافی رسوایی ها و مشکلات اخلاقی بسیاری داشت. او در زمانی که در یکی از هتل های لندن اقامت داشت، در ساعت ۱:۳۰ بامداد با پلیس انگلیس در یکی از هتل های مجلل این شهر درگیر شد. کارکنان هتل فریادهای زنی را شنیدند که از سمتی که هانیبال اقامت داشت، به گوش می رسید. نیروهای امنیتی به سرعت خود را به محل رساندند، اما به دلیل ممانعت گارد هانیبال نتوانستند، وارد محل اقامت وی شوند و برای جلوگیری از رسوایی بیشتر سفیر لیبی در لندن به سرعت در محل حاضر شد و قضیه را با این ادعا که هانیبال دارای گذرنامه دیپلماتیک است، حل و فصل کرد.

“معتصم” نیز همچون دیگر برادرانش با طوماری از رسوایی مواجه بود، اقداماتی همچون تیراندازی به سوی مخالفان و قتل بدون محاکمه آنها از جمله این اقدامات بودند.


معتصم قذافی

پسر “شیخ زاید آل نهیان”

درباره “عیسی بن زاید آل نهیان”، فرزند “شیخ زاید آل نهیان”، رئیس حکومت امارات نیز سخن بسیار است. نام عیسی بن زاید، برای اولین بار با فیلمی ویدیویی قرین شد که شبکه (ABC) آمریکا آن را پخش کرد. در این فیلم عیسی در صحرا به همراه گروهی از دوستانش ملاحظه می شود که در حال شکنجه یک تاجر افغانی بودند و شیخ عیسی او را دروغ گویی متهم کرده بود. در این فیلم نشان داده می شود که شیخ عیسی به صورت مستقیم به طرف این مرد شلیک و دهانش را با شن پر می کند و بر زخم هایش نمک می پاشد!‌ این شبکه آمریکایی در تحلیلی بر این فیلم گفت که چنین اقداماتی مثال و نمونه آشکار و عیانی از وحشیگری و تجسم عینی آن است که توسط فرزندان حکام عرب در قبال مردم عرب و غیر عرب و تمام افرادی که مورد خشم و غضب آنها قرار می گیرند، به اجرا گذاشته می شود.


عیسی بن زاید آل نهیان

پسر عبدالله صالح

همچنین درباره “احمد”، پسر “علی عبدالله صالح”، رئیس جمهوری مخلوع یمن گفته شده که وی به سوء استفاده از نفوذ پدرش و در اختیار گرفتن مناصب های ارشد در ارتش و دستگاه امنیتی یمن شهرت دارد، مناصبی که در آن زمان با سن وی که متولد سال ۱۹۷۲ است، هیچ تناسبی نداشت. او به منصب فرماندهی کل گارد جمهوری رسید و در سال ۱۹۷۷ برای انتخابات مجلس نمایندگان یمن کاندیدا شد و با تقلب و سوء استفاده از نفوذ پدرش پیروزی قاطعی کسب کرد.


احمد عبدالله صالح

نام او در دوران حاکمیت پدرش با اتهاماتی همچون فساد و دریافت رشوه به همراه مسئولان وزارت ارتباطات بی سیم یمن قرین شده است و از جمله این رشوه های کلان می توان به رشوه های گرفته شده توسط او از شرکت «لاتن نود» آمریکا در قبال فراهم کردن زمینه حضور این شرکت در یمن اشاره کرد. اقدامات احمد نقش بسزایی در شعله ور شدن آتش انقلابی داشت که ۱۴ ژانویه ۲۰۱۱ در این کشور رقم خورد، به ویژه آنکه گفته شده بود، علی عبدالله صالح می خواهد وی را به جانشینی خود انتخاب کند و تلاش بسیار کرد تا زمینه این امر را محقق کند. یکی از مهمترین طرح های به اجرا گذاشته شده توسط صالح “طرح احمد” در یمن بود که انقلاب مردم یمن را در سال ۲۰۱۱ تسریع کرد و باعث خلع پدرش از حکومت شد. این درحالی است که “احمد” را باید از چهره های برجسته ضد انقلاب یمن به شمار آورد که با استفاده از نیروهای ویژه اش دست به قتل عام انقلابیون یمن زد.

دختر پادشاه بحرین

اما هنگامی که از جنایات سران و مسئولان عربی و فرزندانشان سخن به میان می آید، نمی توان نگاهی به بحرین نداشت و از شاهزاده بحرینی “مریم آل خلیفه” نامی به میان نیاورد که در سن ۱۸ سالگی با معشوقه آمریکاییش “جیسن جانسون” از منامه فرار کرد. جانسون یک نظامی آمریکایی بود که جنگ عراق حاضر بود. او در یکی از بازارهای منامه با مریم آل خلیفه آشنا شد تا پس از آن روابط و ملاقات ها میان آنها توسعه و گسترش یابد و دستگاه اطلاعات بحرین از این رابطه پرده برداشت. پدر مریم آل خلیفه او را زندانی کرد و مانع خارج شدن وی از منزل به مدت چند روز شد. در آن روزها مریم فقط از طریق تلفن با افسر جوان آمریکایی ارتباط داشت. دوستان جیسن او را قانع می کنند، از منامه خارج شده و به آمریکا بازگردد. جیسن تصمیم گرفت، بدون معشوقه اش بحرین را ترک نکند، بنابراین تصمیم گرفت، مخفیانه و پنهانی او را از بحرین خارج کند. به همین منظور برایش کارت شناسایی آمریکایی تهیه کرد تا اینکه بتواند او را از بحرین فراری دهد.

او یک خودروی لیموزین اجاره کرد و او را تا فرودگاه سوار این ماشین کرد و برای اینکه شناخته نشود، شلوار گشاد و لباس مردانه آمریکایی به تن کرد تا چهره اش پنهان بماند و شناخته نشود. او با استفاده از این لباس توانست موانع نظارتی و کنترلی فرودگاه را با کارت شناسایی آمریکایی رد کرد. هواپیما به سمت شیکاگو پرواز کرد، در فرودگاه شیکاگو کارکنان فرودگاه دریافتند که مدارک وی جعلی است، امری که باعث شد تا هویت واقعی این شاهزاده واقعی برملا شود و او به همه چیز اعتراف کند. او به سرعت درخواست پناهندگی سیاسی داد و ادعا کرد که در صورت بازگشت به بحرین زندگی اش در معرض تهدید و قتل قرار می گیرد. او فرودگاه را به همراه معشوقه اش به سمت «لاس و گاس» ترک و با آن نظامی آمریکایی ازدواج کرد و قبل از آنکه از او طلاق بگیرد و به بحرین برگردد و از خانواده اش طلب عفو و بخشش کند با او در آنجا مدتی زندگی کرد.


“مریم آل خلیفه” با معشوقه آمریکاییش “جیسن جانسون”

فساد در آل سعود

پس از شاهزاده بحرینی باید به شاهزاده سعودی “عبد العزیز بن ناصر آل سعود” (۳۶ ساله)، نوه ملک عبدالله، پادشاه عربستان سعودی اشاره کرد که به رسوایی قتل به علت انحراف جنسی محکوم شد. در واقع دادگاه انگلیس این شاهزاده سعودی را به اتهام به قتل رساندن خدمتکارش “بندر عبدالله عبدالعزیز” پس از تجاوز جنسی به وی به حبس ابد محکوم کرد. عبد العزیز دارای اصالت سودانی بود و جسد وی در هتل لند مارک لندن در فوریه ۲۰۱۰ کشف شد که توسط این شاهزاده سعودی کشته شده بود.

دوربین های مدار بسته هتل تصاویری از این شاهزاده سعودی ضبط کرده بودند که نشان می داد، او تقریباً سه هفته قبل از جنایت به خدمتکارش در آسانسور تجاوز کرده بود.

دادگاه شاهزاده سعودی را به هم جنس گرایی و داشتن رابطه جنسی با خدمتکارش متهم کرد که او را به قتل رسانده بود. شاهزاده عبد العزیز تلاش کرد، اتهامات وارده را انکار کند، وکلای قربانی با ارائه مدارک قابل استناد ثابت کردند که این شاهزاده سعودی حتی به اماکن مربوط به هم جنس بازان رفت و آمد دارد. همچنین پزشک قانونی انگلیس تأکید کرد که قربانی به دلیل گاز گرفتگی جنسی که در مناطق مختلف بدن وی مشاهده می شد، جان خود را از دست داده است. پزشکی قانونی انگلیس در گزارش خود اظهار کرده بود که  گاز گرفتگی ها به شکلی ویژه در گونه ها، جاهای حساس بدن مشاهده شده و قاتل با ضربه زدن بر سر و گوش های قربانی، وی را خفه کرده است.


بندر عبدالله خدمتکار قربانی جنایت شاهزاده سعودی

گزارش پزشکی قانونی می افزاید: شاهزاده سعودی در اثنای تجاوز به دلیل هیجان های جنسی در خلال تجاوز جنسی اقدام به گاز گرفتن قربانی کرده است.

به همین دلیل دادگاه انگلیس در سال ۲۰۱۰ او را به حبس ابد در انگلیس متهم کرد. این شاهزاده سعودی دو سال را در زندان سپری کرد تا این که “کریس گرای لینگ”، وزیر دادگستری انگلیس به شاهزاده سعودی اجازه داد، مابقی دوران محکومیت خود را در عربستان سعودی سپری کند که بالطبع به آزادی وی همراه بود.

پیش از این نیز “مشرق” گزارشی تحت عنوان “بحران فساد و دین گریزی در شاهزاده های سعودی” منتشر کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80207

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]