2

حرفهای جنجالی مورینیو درباره کاسیاس، اینیستا و پپه

  • کد خبر : 80461
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۷:۱۱

سرمربی جنجالی رئال مادرید در مصاحبه ای با اعلام اینکه دوست دارد در رئال مادرید بماند به انتقادهای چند روز گذشته علیه خود پاسخ داد.

 

به گزارش افق نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در حالی که در چند روز گذشته آندس اینیستا و پپه به انتقاد از نیمکت نشین کردن ایکر کاسیاس در رئال مادرید پرداخته بودند، ژوزه مورینیو در مصاحبه با خبرنگاران به انتقاد شدید از این دو بازیکن پرداخت تا روزهای آخر مورینیو در مادرید نیز خالی از حاشیه نباشد.

ژوزه مورینیو در گفتگو با خبرنگاران ابتدا درباره ماندن یا رفتنش از رئال مادرید گفت:‌ برنامه ریزی کردم که در رئال مادرید بمانم. من در رئال مادرید احساس خوبی دارم و دوست دارم فصل آینده در رئال مادرید باشد. من احساس خوبی دارم. دنیای فوتبال مانند جامعه در حالت کلی دنیایی با “دو رویی ” است اما من در این فوتبال احساس آرامش می کنم.

مورینیو درباره گفته های پپه در حمایت از کاسیاس پس از بازی با وایادولید گفت:‌تحلیل گفته های پپه کار آسانی است. مشکل او یک اسم است. رافائل واران. گفته های پپه به خاطر نا امیدی اوست. برای یک مدافع ۲۹ ساله (پپه) آسان نیست که ذخیره یک بازیکن ۱۹ ساله (واران) شود اما عملکرد واران فوق العاده بوده است. پپه پیش از این مدافع ثابت بود اما الان اوضاع برای او فرق کرده است. من مشکلی با پپه ندارم و می دانم که نیمکت نشینی برای او سخت است. افراد کمی هستند که در انتخاب راموس و واران به عنوان مدافعان رئال تردید داشته باشند.

مورینیو درباره انتخاب بحث برانگیز دروازه بان در رئال مادرید گفت:‌ برای اینکه بخواهم به مارسلو یا کوئنترائو یا بین ژابی آلونسو و لوکا مودریچ به یک بازیکن بازی دهم ، شیر یا خط نمی اندازم بلکه ساعت ها مطالعه می کنم، مشورت می گیرم و بحث می کنم. من دیه گو لوپس را بیشتر از کاسیاس دوست دارم. من دروازه بانی را دوست دارم که بازی با پاهایش قوی باشد و روی خروج ها از دروازه بیرون بیایید. تا زمانیکه سرمربی رئال باشم دیه گو لوپس دروازه بان من خواهد بود.

سرمربی رئال مادرید درباره بازی با مالاگا گفت :‌باید برای خودمان انگیزه ایجاد کنیم . ما تنها تیمی در بین تیم های بزرگ اروپا هستیم که این فصل در سانتیاگو برنابئو شکست نخوردیم و می خواهیم این روند را در بازی فردا ادامه دهیم.

مورینیو در پایان درباره گفته های اینیستا درباره اینکه بازی نکردن کاسیاس گفت‌:‌ اینیستا بهتر است فکر تیم خود باشد و به جای تحلیل تیم ما تیم خودشان را تحلیل کند که چرا بدون لیونل مسی در لیگ قهرمانان تفاوت های این تیم محسوس می شود.

 

رئال مادرید بامداد پنجشنبه در لیگا میزبان مالاگا است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر